بازسازی ویلا: آغاز عملیات بازسازی و استحکام بخشی سرای زنجیرلو بازار تاریخی اردبیل

به گزارش مجله حقوق، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، آغاز عملیات بازسازی و استحکام بخشی سرای زنجیرلو بازار تاریخی اردبیل صورت گرفت.

بازسازی ویلا: آغاز عملیات بازسازی و استحکام بخشی سرای زنجیرلو بازار تاریخی اردبیل

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

کمال الدین میرجعفریان در بازدید از بازار تاریخی اردبیل گفت: به علت حساسیت موضوع در خصوص بناهای قدیمی با پیگیری های اجرا شده عملیات بازسازی و استحکام بخشی سرای زنجیرلو در بازار تاریخی اردبیل شروع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل اضافه نمود: با توجه به اتفاقاتی که در بعضی منطقه ها کشور برای بناهای تاریخی یا ناایمن افتاده است، بناهای ناایمن استان نیز شناسایی شده و به مرور بازسازی و استحکام بخشی می شوند تا از وقوع هرگونه اتفاق ناگواری جلوگیری گردد.

او تاکید نمود: سه سرای دیگر از بازار تاریخی اردبیل نیز به صورت همزمان وارد فاز عملیاتی بازسازی و استحکام بخشی می شوند و انتظار داریم که در سایر سراها و بناهایی که چنین مشکلاتی دارند با همکاری خود کسبه و صاحبان املاک بازسازی ها ادامه داشته باشد تا شاهد حوادثی در این بناها نباشیم.

میرجعفریان ادامه داد: دولت تا جایی که امکان دارد برای برطرف چنین خطرهایی کوشش می نماید و در سرای زنجیرلو بازار تاریخی اردبیل به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان عملیات اجرایی پیش از تامین اقتصادی کسبه شروع شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1364

به "بازسازی ویلا: آغاز عملیات بازسازی و استحکام بخشی سرای زنجیرلو بازار تاریخی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: آغاز عملیات بازسازی و استحکام بخشی سرای زنجیرلو بازار تاریخی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید