سرویس و تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت در تابستان را جدی بگیرید

به گزارش مجله حقوق، پس از گذشت چند ماه و عدم استفاده از وسایل برودتی امکان دارد بعضی از قطعات عملکرد خود را از دست داده باشند، به همین علت پیش از استفاده حتما نسبت به سرویس و یا تعمیر کولر گازی اقدام کنید. تهویه هوا در فصل تابستان با استفاده از کولرهای آبی و گازی انجام و نهایتا به چیلرهای خانگی ختم می گردد.

سرویس و تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت در تابستان را جدی بگیرید

پیش از استفاده از وسایل برودتی باید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید به همین منظور بایستی از یک مرکز معتبر برای سرویس دستگاه یاری بگیرید. بهتر است علامت های خرابی کولر گازی را با هم آنالیز کنیم تا پس از مشاهده آن ها برای تعمیر کولرگازی تماس بگیرید.

  • از کولر گازی باد گرم می وزد.
  • سر و صدای زیادی از کولر گازی شنیده می گردد.
  • هوا دهی کولر گازی مناسب نیست.
  • بوی سوختگی از کولر گازی احساس می گردد.

علائم خرابی کولرگازی

به منظور آشنایی با نشانه های معیوب بودن کولرگازی آن ها را در ادامه بیان می کنیم:

  • عدم استارت کولرگازی
  • فعال نبودن کمپرسور کولرگازی
  • خاموش شدن غیرمنتظره کولرگازی
  • سرمای بیش از اندازه و یا گرمای بیش از اندازه

تعمیر کولرگازی ال جی نیز مانند سایر دستگاه های برودتی بوده و اگر در این زمینه تخصصی ندارید می توانید با مجموعه الوتهویه تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن کارآزموده ترین کارشناسان در سریع ترین زمان و نهایتا تا 24 ساعت سرویس و تعمیر کولرگازی شما را انجام می دهد.

دلایل خرابی داکت اسپلیت و کولرگازی

  • تنظیم نبودن اندازه گاز در جریان داکت اسپلیت بیانگر کم بودن سطح مبرد در مدار می باشد و در واقع امکان سوپر هیت و سابکول در مدار داکت اسپلیت به شکل کامل وجود نخواهد داشت و به همین جهت سرمادهی داکت اسپلیت افت خواهد نمود.
  • گرفتگی کندانسور و اواپراتور که باعث انسداد لوله شده و هوا در بین فین ها خواهد ماند.
  • اتومات نکردن دستگاه: چنان چه دستگاه با افزایش دمای کمپرسور روبرو باشد در نتیجه با کاهش بازده کاری رو به رو خواهیم بود.
  • استاندارد نبودن لوله کشی؛ بهتر است در هر پنج متر لوله کشی یک تراپ استفاده گردد.
  • وجود نوسانات برقی شدید باعث از کار افتادن کولر گازی و یا داکت اسپلیت می گردد.
  • عدم به کار بردن از تراپ در لوله کشی های طولانی
  • وجود اصطحکاک درونی؛ پس از مدتی خواه یا ناخواه عمر مفید دستگاه به اتمام می رسد و باید قطعات داکت اسپلیت تعمیر و یا تعویض شوند.
  • کمبود روغن موجود در مدار منجر به کمبود روغن کمپرسور و نهایتا اصطحکاک داخلی خواهد شد.
  • به دلیل خرابی ترموستات داکت اسپلیت، دستگاه توانایی روشن و خاموشی به موقع نخواهد داشت و همین موضوع بازده کاری را کاهش خواهد داد.
  • معیوب بودن کنتاکتور اجازه نخواهد داد تا ولتاژ به موقع و همزمان وارد گردد و نهایتا در پلاتین ها و بوبین کنتاکتورها ایرادی رخ خواهد داد.
  • یکی دیگر از مواردی که اجازه استارت کمپرسور داکت اسپلیت را نمی دهد معیوب بودن خازن و رانینگ است که این مسئله حتی مانع از دریافت ولتاژ از قسمت استارت سیم پیچ خواهد بود و کمپرسور دائم آمپر کشیده و عملکرد اورلود شروع می گردد.
  • پس از گذشت مدتی اورلود مجددا فعال خواهد شد و چنان چه از دستگاه بازدید نگردد، در چنین شرایطی امکان دارد کمپرسور بسوزد و در صورتی که دستگاه سرمای خود را از دست بدهد نباید در شرایط سرما روشن بماند زیرا این کار مخارج تعمیر را بیشتر خواهد نمود.

تعمیر داکت اسپلیت

چنان چه در عملکرد سیستم کولر و یا سیستم برودتی شما اختلالی ایجاد شده است، می توانید با مجموعه الوتهویه تماس بگیرید. این مجموعه یکی از بهترین و معتبهترین مراکز تعمیر کولرگازی است که در کم ترین زمان هماهنگی های لازم را انجام می دهد و تیم تخصصی خود را برای حل مشکل شما اعزام می نماید.

پیشنهاد می کنیم چنان چه نقص فنی در عملکرد کولر گازی مشاهده کردید و یا کارکرد مطلوبی نداشت سریعا دستگاه را خاموش کنید و اصلا نگران نباشید در این شرایط اگر تخصص لازم را ندارید توصیه می کنیم به دستگاه به هیچ عنوان دست نزنید. این کار خطرآفرین است می توانید با این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را از کارشناسان ما کسب کنید.

در حین رفع کردن مسائل ایرادات احتمالی نصب و تعمیر داکت اسپلیت مسائل بسیاری است که باید مد نظر قرار داد که از میان آن ها می توان به مکان جاگیری پنل اشاره نمود. چنان چه در هنگام نصب یک کارشناس کارآزموده در محل حضور داشته باشد بی گمان می توان از مسائل احتمالی که در آینده رخ خواهد داد، پیشگیری نمود. بنابراین پیشنهاد می گردد نصب و تعمیر داکت اسپلیت را به اشخاصی که در این زمینه تخصص لازم را دارند محول کنید.

شعار مجموعه الوتهویه اولویت ما تعمیر است نه تعویض می باشد، برای بسیاری از افراد این مسئله بسیار مهم است. زیرا با وجود تعمیر قطعات و کاهش هزینه های اضافی احتیاجی به تعویض قطعه نیست. شما خواننده گرامی باید بدانید که مجموعه الو تهویه بیش از ده سال است که در زمینه تعمیر کولر گازی، اسپلیت و داکت اسپلیت فعالیت دارد. فعالیت این مجموعه در طی این سال ها به صورت مستمر بوده و حتی در زمینه تعمیر سایر لوازم خانگی نیز تجربه فراوانی دارند.

ارور کولرگازی

دستگاه های تهویه هوا در حال حاضر به فناوری نمایش خطا مجهز شده اند، پس در این حالت بهتر و راحت تر می توان عیب یابی دستگاه را انجام داد. امکان دارد پس از طی یک دوره از فعال نبودن کولرگازی احتیاج به شارژی کولرگازی در تابستان باشد پس برای سرویس کولرگازی داکت اسپلیت خود با مجموعه معتبر و پرآوازه الوتهویه تماس بگیرید. این مجموعه خدمات خود را به مدت یک سال گارانتی نموده تا رضایت کامل مشتری کسب گردد.

به منظور حمایت از مشتریان و کسب رضایت ایشان به صورت 24 ساعته از آن ها پشتیبانی می نمایند. بهتر است بدانید الو تهویه استان تهران و البرز را تحت پوشش دارد. افرادی که در سطح شهر تهران و البرز ساکن هستند می توانند به وسیله سایت درخواست خود را ثبت نمایند یا این که با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تعمیر کمپرسور کولرگازی

با تو جه به شرایطی که برای کمپرسور کولر گازی پیش آمده باید آن را تعمیر و یا تعویض کرد. بایستی این قطعه به وسیله کارشناس کاربلد تست گردد و اندازه آسسیب آن آنالیز شده و اطلاع داده گردد تا راجع به تعمیر یا تعویض آن تصمیم درستی گرفته گردد. بنابراین چنان چه قابلیت تعویض داشته باشد، تعویض کمپرسور کولرگازی انجام خواهد شد و در غیر این صورت متخصص این مرکز می تواند تعمیر اصولی آن را انجام دهد.

برای تعمیر یا تعویض کمپرسور دستگاه باید قطعاتی مانند: سیلندر، تیغه ها، لوله های کمپرسور و غیره به دقت آنالیز شوند، چون که امکان دارد نارسایی در یکی از این قطعات موجب فعالیت نامطلوب کمپرسور کولر شده باشد. با این وجود چنان چه ایراد به طور کلی به قطعه کمپرسور ارتباط داشته باشد، لاجرم باید کمپرسور کولر گازی تعویض گردد البته اگر قابلیت تعمیر را از دست داده باشد. به هر روی مرکز معتبر و پرسابقه الو تهویه با آدرس سایت alotahvieh.com می تواند تابستانی خنک را برای شما رقم بزند.

منبع: اتاق
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1505

به "سرویس و تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت در تابستان را جدی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس و تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت در تابستان را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید