زلاتان ابراهیموویچ در آستانه تمدید قرارداد با میلان خبرنگاران

به گزارش مجله حقوق، به نظر می رسد زلاتان ابراهیموویچ به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را با میلان تمدید خواهد نمود.

زلاتان ابراهیموویچ در آستانه تمدید قرارداد با میلان خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در زمستان گذشته و بعد از اتمام قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه آمریکایی لس آنجلس گلکسی، او دوباره به فوتبال اروپا و میلان بازگشت. فوق ستاره سوئدی در 39 سالگی نیز کاملا آماده نشان می دهد و هیچ نشانه ای از کندی در بازی او دیده نمی گردد.

فوق ستاره سوئدی اکنون در آستانه 40 سالگی هم در فرم فوق العاده ای به سر می برد و به جرأت می توان از او به عنوان یکی از مهم ترین دلایل حضور میلان در بالای جدول سری آ در فصل جاری رقابت ها یاد کرد. زلاتان ابراهیموویچ با وجود اینکه چند مسابقه این فصل را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا از دست داده اما اکنون با 14 گل زده چهارمین گلزن برتر سری آ محسوب می گردد.

همین درخشش فوق العاده زلاتان باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با احتمال تمدید قرارداد او با روسونری مطرح گردد. همچنین به نظر می رسد که خود او نیز تمایل زیادی دارد که به کارش در میلان ادامه دهد چرا که طی روزهای اخیر در مصاحبه ای تایید کرد که اگر باشگاه بخواهد با آن ها تمدید می نماید.

در همین ارتباط کوریره دلا سرا مدعی شده که تمام توافقات لازم برای تمدید قرارداد یک ساله زلاتان ابراهیموویچ با میلان اجرا شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی این مسئله رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت. همچنین در صورت رقم خوردن این اتفاق زلاتان سال آینده هفت میلیون یورو حقوق دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 799

به "زلاتان ابراهیموویچ در آستانه تمدید قرارداد با میلان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان ابراهیموویچ در آستانه تمدید قرارداد با میلان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید