راهیابی سه آزادکار ایران به ملاقات فینال، قیاسی راهی رده بندی شد

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در سرانجام رقابت های مقدماتی روز نخست، علیرضا سرلک، علی سوادکوهی و علی شعبانی به ترتیب در اوزان 57، 79 و 97 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند و مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم راهی ملاقات رده بندی شد.

راهیابی سه آزادکار ایران به ملاقات فینال، قیاسی راهی رده بندی شد

نتایج نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر صفر از سد محمد بی لال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرلک در این مرحله مقابل یوتو تاکشیتا از ژاپن با نتیجه 5 بر یک پیروز شد و به ملاقات فینال راه یافت. وی در این ملاقات به مصاف راوی کومار دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان آسیا از هند می رود.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 کریم حوجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل علی بیک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 7 بر 3 به فزونی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قیاسی در این مرحله مقابل تاکوتو اوتوگورو قهرمان دنیا از ژاپن با نتیجه 8 بر 2 مغلوب گردید و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات به مصاف نادر رحیم اف از ازبکستان می رود.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین حسینی دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل کاران از هند مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله یک چهارم نهایی، حسینی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر از سد ریوکی یوشیدا از ژاپن گذشت. وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه 14 بر 10 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل گلیم جان یوزربایف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 2 به فزونی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. سوادکوهی در ملاقات پایانی با بیونگ مین گانگ از کره جنوبی کشتی می گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مین وون سئو از کره جنوبی با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر ساتیوارت کادیان از هند را از پیش رو برداشت و به ملاقات فینال راه یافت. حریف شعبانی در ملاقات فینال علیشیر یرگالی از قزاقستان است.

اسامی فینالیست های پنج وزن نخست به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک (ایران) - راوی کومار (هند)

65 کیلوگرم: تاکوتو اتوگورو (ژاپن) - باجرانگ (هند)

70 کیلوگرم: سیرباز تالگات (قزاقستان) - سراج الدین حسن اف (ازبکستان)

79 کیلوگرم: علی سوادکوهی (ایران) - بیونگ مین گانگ (کره جنوبی)

97 کیلوگرم: علی شعبانی (ایران) - علیشیر یرگالی (قزاقستان)

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 865

به "راهیابی سه آزادکار ایران به ملاقات فینال، قیاسی راهی رده بندی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی سه آزادکار ایران به ملاقات فینال، قیاسی راهی رده بندی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید