دمای تهران از روز سه شنبه کاهش می یابد

به گزارش مجله حقوق، تهران (پانا) - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان تا چهارشنبه (14 مهرماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد و فرایند کاهش دما از روز سه شنبه (13 مهرماه) شروع خواهد شد.

دمای تهران از روز سه شنبه کاهش می یابد

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان استان تهران از امروز(12 مهرماه) تا چهارشنبه(14 مهرماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در منطقه ها غرب و جنوب غرب استان گاهی با وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

از چهارشنبه شب (14 مهرماه) در سطح استان افزایش ابر، وزش باد و و گاهی وزش باد شدید احتمال دارد. پنجشنبه (15 مهرماه) در نیمه جنوبی استان هم خیزش موقت گرد و خاک و در نیمه شمالی احتمال بارش وجود دارد.

بعلاوه فرایند کاهش دما از روز سه شنبه (13 مهرماه) شروع خواهد شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران ورامین با بیشینه دمای 31 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران هم فردا (14 مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود بعلاوه دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای 27 و 17 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

آسمان مرکز پس فردا (15مهرماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 25 و17 درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1086

به "دمای تهران از روز سه شنبه کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای تهران از روز سه شنبه کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید