خبرنگاران نوبخت بسته های حمایتی دولت از کسب و کارهای آسیب پذیر از کرونا را تشریح کرد

به گزارش مجله حقوق، تهران - خبرنگاران - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه ریزی کشور با تشریح بسته های حمایتی دولت از اقشار و کسب و کارهای آسیب پذیر از کرونا گفت : برای 10 کسب و کار که آسیب بیشتری از کرونا متحمل شده اند، کمک های بلاعوض و قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

خبرنگاران نوبخت بسته های حمایتی دولت از کسب و کارهای آسیب پذیر از کرونا را تشریح کرد

محمد باقر نوبخت یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اضافه کرد : تا به امروز یک هزار و 610 میلیارد تومان صرفا برای مبارزه با کرونا به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 530 میلیارد تومان به ستاد ملی مبارزه با کرونا، 400 میلیارد تومان به کلان شهر تهران و بقیه مبلغ مذکور به سایر استان ها اختصاص یافته است.

نوبخت از اختصاص 5000 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت معوقات کادر درمانی خبر داد و گفت : تا سرانجام امسال نیز بخش دیگری از معوقات کادر درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت خواهد شد.

وی به انعقاد تفاهم نامه 1600 میلیارد تومانی سازمان غذا و دارو با وزارت صمت اشاره کرد و گفت : بر اساس این تفاهم نامه صنعت پوشاک کشور خط تولید خود را تغییر خواهد داد تا بتواند روزانه 100 هزار دست لباس برای کادر درمانی کشور تولید کند.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 148

به "خبرنگاران نوبخت بسته های حمایتی دولت از کسب و کارهای آسیب پذیر از کرونا را تشریح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوبخت بسته های حمایتی دولت از کسب و کارهای آسیب پذیر از کرونا را تشریح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید