حیاط، ماشین گرانقیمت عروس را بلعید

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران: نشست ناگهانی کف حیاط یک ساختمان سه طبقه مسکونی در شمال تهران موجب فرورفتن خودروی گرانقیمت به داخل زمین و وحشت عروس و داماد و بستگان آنان شد.

حیاط، ماشین گرانقیمت عروس را بلعید

به گزارش خبرنگاران، گزارش این حادثه در ساعت 13:40 دقیقه دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله گروه نجات 4 سازمان آتش نشانی به محل حادثه در نیاوران اعزام شدند.

بنابه گفته محمد فریادرس فرمانده نجاتگران آتش نشانی، یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند که عروس و داماد در آن نشسته بودند در حال ورود به حیاط یک ساختمان مسکونی به یک باره بخشی از کف حیاط فروکش کرد.

وی اضافه کرد: نشست ناگهانی زمین سبب شد که قسمت جلوی این خودرو گران قیمت به داخل زمین فرو رود.

محمد فریادرس گفت: به دنبال بروز این حادثه، عروس و داماد که غافلگیر شده و به شدت ترسیده بودند به سرعت از خودرو خارج و از محل حادثه دور شدند.

وی درباره چگونگی عملیات در این حادثه گفت: نجاتگران بی درنگ با استفاده از دستگاه مخصوص (وینچ) ابتدا خودروسواری را کاملاً مهار کردند و سپس با بکارگیری ابزار ویژه نجات، آن را بدون وارد کردن خسارت از داخل گودا ل ایجاد شده، بیرون کشیدند.

این فرمانده آتش نشانی علت فروکش حیاط ساختمان را احتمالاً ناشی از نشت تدریجی آب و سست شدن خاک کف حیاط ذکر کرد و اضافه کرد: این حادثه که در کنار ساختمان 3 طبقه مسکونی رخ داد به ساختمان و پی آن آسیبی وارد نکرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 260

به "حیاط، ماشین گرانقیمت عروس را بلعید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیاط، ماشین گرانقیمت عروس را بلعید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید