حمل و نقل ترکیبی را در سال جدید راه اندازی می کنیم

به گزارش مجله حقوق، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: در سال جدید کوشش می کنیم تا با برنامه ریزی ویژه، شاهد بازگشت دوباره شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی شویم.

حمل و نقل ترکیبی را در سال جدید راه اندازی می کنیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: در سال جدید کوشش می کنیم تا با برنامه ریزی ویژه، شاهد بازگشت دوباره شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی شویم.

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، مهدی یوسفی با اشاره به اقدامات این معاونت در سال 99، اظهار کرد: ما در سال گذشته به نقاط حادثه خیز که موجب تصادف و جرح می شد، توجه ویژه ای داشتیم. این موضوع در سال 1400 نیز ادامه خواهد داشت و احداث عابرگذرها، ایمن سازی و آرام سازی و برطرف نقاط حادثه خیز در بودجه سال جدید مناطق آورده شده است.

او ادامه داد: در سال جدید کوشش می کنیم تا با برنامه ریزی ویژه، شاهد بازگشت دوباره شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی شویم چون واقعیت این است با اینکه سال 99 آلودگی هوای آنچنان زیادی نداشتیم اما تردد خودرویی بسیار زیاد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: برای سال جدید همچنین در نظر داریم تا حمل و نقل ترکیبی را با بهره گیری از قطار شهری و اتوبوس راه اندازی کنیم و در جایی که قطار شهری وجود دارد، نقش اتوبوس را کمرنگ کنیم.

او اضافه کرد: ساماندهی خودروهای باری نیز از دیگر برنامه های سال جدید این معاونت است. تعداد خودروهای باری زیاد است و در این راستا علاوه بر پارک حاشیه ای، محل هایی برای باراندازی بخصوص در محدوده های منطقه 8 و 10 شناسایی نموده ایم.

یوسفی گفت: این محل ها در هسته مرکزی شهر شناسایی شده تا باراندازی خودروهای باری راحت تر گردد. این کار، روان شدن ترافیک و حمل و نقل را بخصوص در محدوده مرکزی شهر را به دنبال خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 808

به "حمل و نقل ترکیبی را در سال جدید راه اندازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل و نقل ترکیبی را در سال جدید راه اندازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید