حاشیه ها به تکواندو لطمه زده است، باید از تمام ظرفیت استفاده کرد

به گزارش مجله حقوق، هادی ساعی در تبادل نظر با خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه قطعاً با اتحاد و همدلی در تکواندو شاهد روزهای خوبی خواهیم بود، گفت: همگرایی و دوستی ها در تکواندو باید نهادینه گردد. جامعه بزرگ و محترم تکواندو باید دست به دست هم دهند که این رشته را دوباره به روزهای آرمانی خود برگردانند.

حاشیه ها به تکواندو لطمه زده است، باید از تمام ظرفیت استفاده کرد

وی ادامه داد: روزهای پرفروغ تکواندو زمانی باز خواهد گشت که از حاشیه های موجود بکاهیم. در شرایط فعلی ضروری است بر مسائل کارشناسی و فنی تاکید کنیم تا در میادین بین المللی همانند سنوات گذشته سربلند شویم. تکواندو ایران دارای پتانسیل های فراوانی است که با حضور و هدایت و میدان دادن به بزرگان و نام آوران این رشته ورزشی می توان از آن بهره برد.

دارنده دو طلا و یک برنز المپیک اضافه کرد: پرهیز از حاشیه و عدم ورود به اختلافات در جهت افزایش موفقیت های تکواندو تأثیر زیادی خواهد داشت. باید تمامی بزرگان تکواندو کشور بدون تنش در جهت توسعه همه جانبه این رشته ورزشی در کنار هم کوشش نمایند.

قهرمان المپیک ادامه داد: می بایست از تمامی ظرفیت های موجود در تکواندو بهره مند شد و یکی از ضروری ترین اقدامات مدیریتی در جهت توسعه این رشته ورزشی عدم دافعه و جذب حداکثری استعدادهای این رشته ورزشی می باشد.

ساعی با تاکید بر لزوم افزایش اخلاق در تکواندو اضافه کرد: در ورزش تکواندو، به غیر از بعد جسمانی که به مسائل فنی می پردازد، بعد دیگری نیز وجود دارد که همان پرورش سجایای اخلاقی، فضائل معنوی، منش پهلوانی و دوری از رذائل می باشد. با همراهی و حمایت بزرگان تکواندو، مربیان دلسوز و کلیه مسئولین تکواندو استان های کشور شاهد کشف و شناسایی استعدادهای ناب تکواندو و آقایی این رشته ورزشی در دنیا خواهیم بود.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از کوشش های تمامی دلسوزان و افرادی که در گمنامی به پرورش استعدادهای تکواندو می پردازند گفت: باید با اقدامات درست و کارشناسی جلوی ناامیدی جامعه بزرگ و محترم تکواندو کشور گرفته گردد. در این راستا برنامه های متنوع و متعددی طراحی شده که با افزایش نقش آفرینی هیأت های استانی در تصمیم سازی های کلان تکواندو می توان به آن دست پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1269

به "حاشیه ها به تکواندو لطمه زده است، باید از تمام ظرفیت استفاده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ها به تکواندو لطمه زده است، باید از تمام ظرفیت استفاده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید