جعبه تفریح انگلیسی ها برای زمستان چیست؟

به گزارش مجله حقوق، کمپانی رویال شکسپیر میخواهد در زمستان سال 2023 برای مخاطبان خود فصل تفریح ها را شامل 6 اثر نمایشی اجرا کند.

جعبه تفریح انگلیسی ها برای زمستان چیست؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت کمپانی رویال شکسپیر انگلستان، کمپانی رویال شکسپیر میخواهد در زمستان 2023 و 2024 فصل تازه اجراهای خود را با عنوان تفریح ها روی صحنه ببرد. در این فصل قرار است 2 نمایش تازه و 4 نمایش از تولیدات قبلی کمپانی اجرا شوند.

نمایش جعبه تفریح ها برگرفته از داستان کلاسیک معروف جان مسفیلد برای بچه ها با کارگردانی جاستین آدی برت یکی از تازهترین آثار کمپانی است که در زمستان میلادی امسال روی صحنه می رود.

بعلاوه نمایش خدمتکار زیبای غربی نوشته ایزابل مک آرتور که برنده جایزه نمایشنامه نویسی اولیویه را از آن خود نموده است، با اولین تجربه کارگردانی مک آرتور در Swan Theatre کمپانی در فصل تفریح های زمستانی اجرا می گردد.

نمایش رویای نیمه شب تابستان اثر ویلیام شکسپیر با کارگردانی النور رووده دیگر اثر اجرایی این فصل از کمپانی است. بن و ایمو نمایشنامه نوشته شده مارک راونهیل نیز قرار است با کارگردانی اریکا وایمن در Swan Theatre کمپانی روی صحنه می رود.

قرار است در فصل تفریح ها کمپانی رویال شکسپیر علاوه بر 4 اجرای ذکر شده، نمایش های تاجر ونیزی و رومئو و ژولیت نیز به صحنه می روند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1513

به "جعبه تفریح انگلیسی ها برای زمستان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعبه تفریح انگلیسی ها برای زمستان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید