تور ارزان استانبول: دیدن کنید: مسجد سلطان احمد، نگین مساجد استانبول

به گزارش مجله حقوق، مسجد سطان احمد یکی از مسجد های زیبای شهر استانبول که روزانه هزاران جهانگرد به تماشا شکوه معماری آن می نشینند. با ویدیوی اختصاصی خبرنگاران از این مسجد زیبا همراه باشید.

تور ارزان استانبول: دیدن کنید: مسجد سلطان احمد، نگین مساجد استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

مسجد سلطان احمد یکی از زیباترین مساجد شهر استانبول است که در تور ترکیه و سفر به این کشور مجذوب کننده می توان از آن بازدید کرد. حضور در این مسجد برای نگارنده، که اولین بار از این مسجد تماشا می کرد، حسی عجیب را به همراه داشت. به محض ورود تحت تاثیر عظمت این زیاد قرار خواهید گرفت و تا لحظاتی مات و مبهوت شکوه و بزرگی این مسجد خواهید ماند. این مسجد، گنبد عظیمی به ارتفاع 45 متر و 4 ستون بزرگ دارد. کاشی کاری ها، نقاشی های کشیده شده با دست و خوشنویسی های داخل این گنبد، بسیار زیبا و چشم نواز هستند. اگر تابه حال در تور استانبول شرکت ننموده اید، در این ویدیوی اختصاصی، ما سری به مسجد سلطان احمد زدیم تا حضور در این مسجد را با شما شریک شویم. با ویدیوی اختصاصی خبرنگاران از استانبول همراه باشید.

دانلود ویدیو 360p | 720p

آیا شما قبلا به استانبول و مسجد سلطان احمد سفر نموده اید؟ نظر خود را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1177

به "تور ارزان استانبول: دیدن کنید: مسجد سلطان احمد، نگین مساجد استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: دیدن کنید: مسجد سلطان احمد، نگین مساجد استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید