برقراری بیش از 43 هزار تماس با سامانه 121شرکت برق کردستان

به گزارش مجله حقوق، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در تعطیلات نوروز بیش از 43 هزار تماس با سامانه 121 این شرکت ثبت شد که در کمترین زمان ممکن بررسی و مسائل مربوطه مرتفع شد.

برقراری بیش از 43 هزار تماس با سامانه 121شرکت برق کردستان

هیوا لهونیان گفت: در تعطیلات نوروز امسال 48 اکیپ عملیاتی و مراکز فوریت های برق در سطح شهرستان های تابعه و 35 مرکز خدمات برق روستایی به صورت 24 ساعته به همشهریان کردستانی خدمات ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت:با فعالیت 90 نفر به صورت روزانه در قالب 48 اکیپ عملیاتی، تلاش شد با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان در ایام تعطیلات جلوگیری به عمل آید.

او می گوید: سامانه 121 یکی از مهمترین پل های ارتباطی بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رفع مسائل مربوط به حوزه برق است و مشترکین برق می توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت بر روی شبکه برق و پارگی سیم، نوسان در ولتاژ تحویلی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی 121 ثبت و پیگیری کنند.

به گفته لهونیان در ایام تعطیلات عید نوروز امسال بیش از 43 هزار تماس در سامانه 121 واحد عملیات و اتفاقات برق شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به ثبت رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: دراین ایام مجموع خاموشی های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در سراسر استان در کوتاه ترین زمان ممکن و به طور میانه در کمتر از 54 دقیقه مرتفع شد.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1301

به "برقراری بیش از 43 هزار تماس با سامانه 121شرکت برق کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری بیش از 43 هزار تماس با سامانه 121شرکت برق کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید