بازی دنیا باز جنگ ستارگان به نام Star Wars Outlaws معرفی گردید؛ تریلر و گیم پلی آن را ببینید

به گزارش مجله حقوق، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) و استودیوی (Massive Entertainment) به تازگی از بازی Star Wars Outlaws برای کنسول های نسل نهم و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازی دنیا باز جنگ ستارگان به نام Star Wars Outlaws معرفی گردید؛ تریلر و گیم پلی آن را ببینید

ناشر بازی در سال 2021 اظهار داشت که با همکاری Lucasfilm Games یک بازی دنیا باز با موضوع جنگ ستارگان را منتشر حواهد کرد. این بازی که به وسیله استودیوی مسیو انترتینمنت (Massive Entertainment)، استودیوی داخلی یوبی سافت که آثاری نظیر The Division 2 و The Crew 2 را توسعه داده، برای ساخت بازی انتخاب شد.

در دو سال پس از معرفی رسمی بازی که نام آزمایشی آن Project Helix بود، اطلاعات رسمی بسیار کمی از آن منتشر شد، با این حال در همان ابتدای رویداد اخیر ایکس باکس، استودیوی سازنده یک تریلر از این بازی که با عنوان Star Wars Outlaws شناخته می گردد منتشر کرد. این بازی دنیا باز جنگ ستارگان در طول سه گانه اصلی سری فیلم ها اتفاق می افتد. تریلر منتشر شده با نمایی از یک شخصیت زن ناشناس آغاز می گردد که نقش ساباک را بازی می نماید.

در Star Wars Outlaws بازیکنان نقش شخصیت شروری به نام کی وس (Kay Vess) را برعهده می کیرند که در کنار همراه خود یعنی نیکس، در پی آزادی و راهی برای آغاز یک زندگی تازه است. در بازی می توانید کهکشان را کشف نموده و سیارات مختلف را با شهرهای شلوغ کاوش کنید. هر سیاره ماجراجویی های تازه، چالش های منحصربه فرد و جوایز مختلفی را به ارمغان می آورد. از طرفی با نیکس در کنار خود، می توانید زندگی در قالب یک قانون شکن را تجربه نموده و ماموریت های پرخطر و با پاداش از سندیکاهای جنایتکار کهکشان را انجام دهید. از طرفی می توانید کالاهای ارزشمند را بدزدید، به مکان های مخفی نفوذ کنید و به عنوان یکی از تحت تعقیب ترین افراد کهکشان از دشمنان پیشی بگیرید. لازم به ذکر است که تریلر تازهی از بازی در مراسم یوبی سافت فوروارد (Ubisoft Forward) منتشر شده است که به گیم پلی می پردازد.

بازی Star Wars Outlaws در سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1515

به "بازی دنیا باز جنگ ستارگان به نام Star Wars Outlaws معرفی گردید؛ تریلر و گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی دنیا باز جنگ ستارگان به نام Star Wars Outlaws معرفی گردید؛ تریلر و گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید