بازار گل محلاتی دچار حریق شد

به گزارش مجله حقوق، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در بازار گل محلاتی اطلاع داد.

بازار گل محلاتی دچار حریق شد

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: ساعت 12:06 دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در بازار گل محلاتی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع رسانی شد که پس از آن چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان در حداقل زمان به محل رسیده و مشاهده کردند که در قسمت ضلع غربی بازار گل تعدادی از غرفه ها دچار حریق شده است. قسمت سقف راهروها که با مصالح اولیه پوشیده شده بود دچار حریق شده بود و به بخشی از بالن و نیم طبقه بالایی سرایت نموده بود. بر اساس آن چیزی که به چشم دیده می شد حدود 20 غرفه درگیر این حریق شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه بیشتر قسمت فوقانی و سقف این غرفه ها دچار حریق شده بود، ادامه داد: حریق به سرعت در حال توسعه بود و با توجه به اینکه در آن قسمت مواد قابل اشتعال زیادی وجود داشت آتش نشانان عملیات را از زمین و شیروانی شروع کردند و آتش را مهار کردند. با عملیات به موقع از توسعه حریق جلوگیری شد و یکی آتش نشان از ناحیه دست دچار مصدومیت شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1052

به "بازار گل محلاتی دچار حریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار گل محلاتی دچار حریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید