اولین تصاویر زنده از گوشی شیائومی 12 منتشر شد

به گزارش مجله حقوق، گوشی شیائومی 12 احتمالا مانند نسل های قبلی اوایل سال تازه میلادی معرفی خواهد شد. اما بر اساس شایعه های منتشر شده و بعلاوه انتشار اولین تصاویر واقعی منتسب به آن، شاید این گوشی زودتر از انتظار راهی بازار گردد.

اولین تصاویر زنده از گوشی شیائومی 12 منتشر شد

ساعاتی قبل یکی از افشاگران دو عکس از این گوشی منتشر نموده است. باید خاطرنشان کنیم معمولا قبل از عرضه گوشی های هوشمند، این گجت ها به وسیله افراد خاصی آنالیز می شوند و برای جلوگیری از لو رفتن جزئیات طراحی آن ها، گوشی ها را در کیس های محافظ خاصی قرار می دهند. در این تصاویر هم کیس محافظ عجیبی دیده می شود. از طرف دیگر، گویا ارتفاع این نمایشگر بیشتر از حد معمول است ولی احتمالا این موضوع به زاویه عکس ها برمی شود.

بر اساس شایعه های مطرح شده، شیائومی 12 از حفره نمایشگر کوچک تر بهره می برد و نسبت نمایشگر به بدنه آن هم بیشتر از نسل قبلی خواهد بود. این گوشی به تازگی مجوز سازمان BIS هند را دریافت نموده و همین موضوع احتمال معرفی آن در آینده نزدیک را افزایش داده است.

گفته می شود شیائومی 12 یکی از اولین گوشی های مجهز به چیپست پرچم دار اسنپدراگون 898 خواهد بود که بر مبنای فناوری ساخت 4 نانومتری فراوری شده است. از دیگر ویژگی هایی که انتظار داریم در این گوشی تعبیه شده باشند می توانیم به حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات اشاره کنیم.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1129

به "اولین تصاویر زنده از گوشی شیائومی 12 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر زنده از گوشی شیائومی 12 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید