انتقاد استاندار تهران از غیبت 10 عضو کارگروه کاهش آلودگی هوای استان

به گزارش مجله حقوق، استاندار تهران از غیبت 10 عضو اصلی کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جلسه امروز (دوشنبه) انتقاد کرد و از معاون عمرانی استانداری خواست موضوع غیبت اعضا به طور جد پیگیری گردد.

انتقاد استاندار تهران از غیبت 10 عضو کارگروه کاهش آلودگی هوای استان

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران ضمن انتقاد از غیبت اعضا گفت: متاسفانه 10 عضو اصلی در این جلسه حضور ندارند که باید آقای چراغعلی این موضوع را و دلیل آن را پیگیری نمایند.

وی اضافه نمود: بی تردید جلسات کارگروه کاهش آلودگی هوا در پاییز و زمستان باید بی وقفه و مرتب برگزار گردد و تمامی اعضا مکلف هستند در این جلسات حضور پیدا نمایند.

عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران هم در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به شرایط پاییز و احتمال آلودگی هوا، تکالیف دستگاه های مختلف جهت کنترل آلودگی هوا ابلاغ و مکلف به اجرا شدند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل اساسی در استان تهران کمبود 150 میلیون متر مکعب گاز است و برنامه ریزی لازم برای پاییز و زمستان صورت گرفته تا با کمبود روبرو نشویم.

معاون عمرانی استاندار تهران در خصوص غیبت 10 عضو کارگروه کاهش آلودگی هوا تاکید نمود: با توجه به دستور استاندار تهران از امروز موضوع را پیگیری می کنم، چرا که دستگاه ها مکلف به حضور هستند و قرار شد نشست ها در فاصله زمانی کمتری برگزار گردد.

چراغعلی در خصوص جلوگیری از تردد خودروهای فرسوده در سال 1401 گفت: برنامه ریزی و ظرفیت سنجی لازم در سال 1400 انجام می گردد و طبق قانون از سال 1401 از تردد خودروهای فرسوده جلوگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1089

به "انتقاد استاندار تهران از غیبت 10 عضو کارگروه کاهش آلودگی هوای استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد استاندار تهران از غیبت 10 عضو کارگروه کاهش آلودگی هوای استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید