الهامی: تداوم فرایند شکست ناپذیری برای ما و صنعت نفت مفید بود

به گزارش مجله حقوق، سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در بازی امشب نتیجه ای رقم خورد که شاید در ادامه راه به دو تیم کمک نکند، اما تداوم فرایند شکست ناپذیری برای دو تیم مفید بود.

الهامی: تداوم فرایند شکست ناپذیری برای ما و صنعت نفت مفید بود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ بومادران بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی پس از تساوی یک - یک برابر صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم در مهد فوتبال ایران و برزیل ایران هستم. از تیم داوری تشکر ویژه ای دارم که برای دو تیم عالی قضاوت کردند و به اکبریان و تیم داوری تبریک می گویم. به اکبر پورموسوی خسته نباشید و بابت این تیم و جوانان خوبی که اکثراً خوزستانی هستند، تبریک می گویم. آنها فوتبال ناب خوزستان را بازی می کنند و همه تکنیکی و خلاق هستند.

وی با اشاره به شرایط جوی آبادان نام کرد: شرایط آب وهوایی و گرمای هوا از کیفیت بازی کاسته بود و هر دو تیم زمانی که صاحب توپ نبودند، بی گدار به آب نزدند. همین باعث شد بازی، جنب و جوش و صلابت بازی های گذشته در شرایط آب وهوایی خوب را نداشت. دو تیم در پی ارائه فوتبال خوب روی زمین بودند که تعداد پاس های زمین هم نشان دهنده همین موضوع بود. دو تیم در شروع مسابقه پایاپای بودند و همه اتفاقات در اواخر نیمه اول رخ داد که دو تیم روی دو شوت صاحب فرصت شدند.

سرمربی نساجی مازندران با تشکر از بازیکنانش خاطرنشان کرد: گرمای هوا در نیمه دوم به بدن بچه ها رخنه کرده بود و دو تیم در پی حفظ تعادل بازی بودند تا اگر اشتباهی از رقیب سر بزند، صاحب موقعیت گلزنی شوند. دو تیم منتظر این لحظه بودند که نصیب بازیکنان نشد و نتیجه ای رقم خورد که شاید در ادامه راه به دو تیم کمک نکند، اما شاید تداوم فرایند شکست ناپذیری برای دو تیم مفید باشد.

الهامی با بیان اینکه بازی کردن در این هوا سخت است، شرح داد: سازمان لیگ هم راهی ندارد و مجبور است مسابقات را برگزار کند. بازی در هوای 50 درجه واقعاً سخت است و به بازیکنان فشار می آورد. امیدوارم صنعت نفت در آینده نزدیک، همین شرایط را ادامه دهد و ما هم در جدول به ثبات لازم برسیم تا دغدغه ای نداشته باشیم.

وی در مورد قضاوت محمدرضا اکبریان و اعتراض خود به این داور گفت: اعتراض طبیعی است و ما باید شرایط داور را در نظر بگیریم. فشار ایجاد شده روی تیم ها باعث اعتراضاتی باشد، اما اتفاق خاصی به جز دو صحنه رخ نداد. داوری اصلاً تأثیرگذار نبود و یکی از بهترین روزهای آن را شاهد بودم. من جزو کسانی هستم که همیشه به داوری اعتراض می کنم، اما این بار اعتراضی نکردم. اکبریان داوری تواناست و فکر می کنم تیم شما هم از داوری سود یا ضرر نکرد. امشب یکی از روزهای خوب داوری بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 982

به "الهامی: تداوم فرایند شکست ناپذیری برای ما و صنعت نفت مفید بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: تداوم فرایند شکست ناپذیری برای ما و صنعت نفت مفید بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید