از سرگیری تعطیلی پنج شنبه ها در ادارات بوشهر

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/بوشهر استاندار بوشهر از تعطیلی ادارات و سازمان ها در روزهای پنجشنبه هر هفته ویژه کارکنان دستگاه های دولتی استان بوشهر اطلاع داد و گفت: این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی گردد.

از سرگیری تعطیلی پنج شنبه ها در ادارات بوشهر

احمد محمدی زاده در نشست مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعال شدن سامانه بارشی استان بوشهر گفت: لازم است تیم های امدادی با تجهیز کامل در شرایط آماده باش قرار داشته باشند.

وی باتأکید بر مدیریت مصرف آب، برق و گاز اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز مسائل ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در آب، برق و گاز امری مهم و لازم است.

استاندار بوشهر حفظ پایداری شبکه برق را منوط به مدیریت مصرف دانست و اضافه کرد: بر اساس گزارش شرکت توزیع نیروی برق و دستگاه های متولی تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه نقش مهمی در کاهش مصرف برق به ویژه در ساعت پیک و اوج مصرف دارد.

محمدی زاده با اشاره به برقراری تعطیلات ادارات و سازمان های دولتی در روز پنجشنبه هر هفته توضیح داد: تمامی دستگاه های اجرایی در شهرستان ها به استثنا دستگاه های امدادی، خدمات رسان، عملیاتی، بهداشتی، درمانی، پادگان های نظامی و انتظامی از هفته آینده تا اطلاع ثانوی روز پنجشنبه تعطیل اعلام می گردد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، وی با بیان اینکه این تعطیلی تنها شامل کارکنان است توضیح داد: این تعطیلی شامل معاونان استاندار و مدیران استانی و شهرستانی نمی گردد و با توجه به اینکه ساعت کار کارمندان دولت 44 ساعت در هفته مشخص شده باید این سقف رعایت گردد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ساعت نو کاری دستگاه های اجرایی استان بوشهر در بخشنامه ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر به ادارات ابلاغ می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1207

به "از سرگیری تعطیلی پنج شنبه ها در ادارات بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری تعطیلی پنج شنبه ها در ادارات بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید