احتمال قطعی شدن سقوط ماشین سازی در هفته بیست و ششم

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران، لیگ برتر فوتبال ایران به هفته بیست و ششم رسید و تیم فوتبال ماشین سازی که طولانی ترین قعرنشینی را در این فصل دارد، همچنان با 11 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است. سبزپوشان تبریز در این فصل تنها یک بار پیروز شدند که آن هم در آخرین هفته از نیم فصل اول مقابل صنعت نفت و با نتیجه یک بر صفر بوده است. دیداری که در روز 25 بهمن در تبریز برگزار گردید.

احتمال قطعی شدن سقوط ماشین سازی در هفته بیست و ششم

با اینکه عملاً می توان کار ماشین سازی را برای سقوط تمام شده دانست، اما هنوز روی کاغذ این تیم شانس بقا دارد. اینکه چگونه احتمالات بقای این تیم کاملا از بین می رود، به خیلی از اتفاقات بستگی دارد.

کار ماشین سازی برای بقا بسیار سخت است و همه چیز دست خود این تیم نیست و حتی اگر آنها از امروز تا سرانجام فصل فقط برنده شوند، باز هم احتمال سقوطشان زیاد است.

ماشین سازی 11 امتیازی است و حتی اگر هر 5 بازی خود را تا سرانجام فصل پیروز شده و 15 امتیاز بگیرد، جمع امتیازاتش از 26 عبور نمی نماید و این در حالی است که به جز ذوب آهن و سایپا 22 امتیازی که بالای سر آنها قرار گرفته است، نساجی 25 امتیازی است. تفاضل گل ماشین سازی 24-، نساجی 7- و سایپا 5- است.

در اولین بازی پیش رو که ماشین سازی امتیازی از دست بدهد و عملاً امکان رسیدن به امتیاز 26 را از دست بدهد، بدون در نظر گرفتن نتایج دیگر تیم ها سقوطش قطعی می گردد؛ و اگر ماشین سازی در هفته بیست و ششم مقابل مس رفسنجان و هفته های بعد هم پیروز گردد، به محض اینکه سایپا و نساجی اولین امتیاز خود را در 5 بازی به جای مانده بگیرند، با فرض نزدیک به واقعیت که ماشین سازی نخواهد توانست در 5 بازی به جای مانده 19 گل بزند، سقوطش قطعی می گردد.

در هفته بیست و ششم سایپا در ملاقاتی خارج از خانه به مصاف ذوب آهن می رود و نساجی هم در آبادان با صنعت نفت ملاقات می نماید که نتایج این دو بازی هم در سرنوشت ماشین سازی تاثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 986

به "احتمال قطعی شدن سقوط ماشین سازی در هفته بیست و ششم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال قطعی شدن سقوط ماشین سازی در هفته بیست و ششم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید