گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان های زبرخان، فیروزه و نیشابور به دعوت شورای اسلامی شهرستان نیشابور

به گزارش مجله حقوق، خبرگزاری خبرنگاران- گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان های زبرخان، فیروزه و نیشابور که به دعوت شورای اسلامی شهرستان نیشابور با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در سالن جلسات شورای شهر نیشابور برگزارشد.

گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان های زبرخان، فیروزه و نیشابور به دعوت شورای اسلامی شهرستان نیشابور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس شورای اسلامی شهرستان نیشابور اظهارکرد: طی این مدت، ارتباط خوبی بین سازمان همیاری و شهرداری شاهد هستیم و این نهاد را به عنوان یک همکار می شناسیم.

سید رضا کراری با بیان اینکه تا به امروز هیچوقت نگاه پیمانکار و کارفرمایی در تعاملات دوطرف حاکم نبوده است، گفت: در بسیاری از مواقع، سازمان همیاری برای حل مسائل شهرداری به یاری مدیریت شهری آمده و درواقع تفاهم نامه نانوشته ای بین دو مجموعه وجود داشته است.

وی، سازمان همیاری را شریک کاری شهرداری دانست و اضافه کرد: سازمان همیاری شهرداری های استان برای انجام بسیاری از فعالیت های شهرداری نیشابور ، در حوزه های مختلف اعم از عمرانی، خدمات شهری و ... نسبت به ایجاد شرکت متناظر با آن اقدام نموده که نقش موثری نیز داشته است.

کراری با اشاره به جمعیت حدود 200 هزار نفری نیشابور ، توضیح داد: درآمدهای شهر نیشابور محلی است اما حضور سالانه بیش از ده ها هزار جهانگرد در این شهر سبب شده تا هزینه های مدیریت شهری به صورت استانی باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر نیشابور با اشاره به لزوم ارائه لایحه ای برای معین نحوه و اندازه استفاده از توان و ظرفیت های سازمان همیاری به وسیله شهرداری، گفت: نگاه شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، نگاه مثبتی است و این نهاد را به عنوان بازوی توانمند اجرایی و امین مدیریت شهری نیشابور می دانیم.

کراری در ادامه اضافه کرد: سازمان همیاری در حوزه شناسایی روش های اقتصادی تازه و درآمدهای پایدار باید کار تحقیقاتی انجام دهد؛ این سازمان می تواند در دو بخش مشاوره و اجرایی نیز یاری شایانی برای ایجاد زمینه های لازم درجهت کسب درآمدهای پایدار و تازه انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان نیشابور به هم راستایی دولت، مجلس و شوراهای اسلامی اشاره و اعلام کرد: از این شرایط می توانیم برای پیگیری موضوعات مختلف، به ویژه تامین اقتصادی به صورت جمعی و با مشارکت مردم استفاده نمود و از طرح ها و برنامه های سازمان همیاری در این حوزه استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1199

به "گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان های زبرخان، فیروزه و نیشابور به دعوت شورای اسلامی شهرستان نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان های زبرخان، فیروزه و نیشابور به دعوت شورای اسلامی شهرستان نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید