گتوسو: بازی بعد از گل کوالیارلا تبدیل به یک نبرد واقعی شد

به گزارش مجله حقوق، سرمربی تیم فوتبال ناپولی از عملکرد شاگردانش مقابل سامپدوریا ابراز رضایت کرد و این بازی را به یک نبرد واقعی تشریح کرد.

گتوسو: بازی بعد از گل کوالیارلا تبدیل به یک نبرد واقعی شد

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو در پی فزونی 4 بر 2 شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل سامپدوریا در هفته بیست ودوم سری A ایتالیا به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما آغاز خیلی قدرتمندی داشتیم اما وقتی کوالیارلا آن گل در کلاس جهانی را به ثمر رساند، سامپدوریا به بازی بازگشت و ریتم بازی تغییر کرد و بازی تبدیل به یک نبرد واقعی شد. به هر حال ما کاری که باید را در ادامه بازی کردیم.

سرمربی ناپولی که در این بازی کالیدو کولیبالی، نیکولا ماکسیموویچ و آلان را در بازگشت از مصدومیت روی نیمکت داشت و دریس مرتنس هم در بازگشت به میادین گل چهارم تیمش را به ثمر رساند، گفت: ما در هفته های اخیر مسائل زیادی داشته ایم، از این رو داشتن چنین بازیکنانی که بتوانند به عنوان بازیکنی ذخیره به میدان بروند، می تواند شکل بازی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: در واقع در شرایط سخت می توان با استفاده از چنین بازی هایی بر کیفیت بازی تیم اضافه نمود. ما گاهی اوقات اعتماد به نفس مان را از دست می دهیم، از این رو باید در چنین مواردی بهتر کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که روی کارمان تمرکز لازم را داریم.

گتوسو همچنین درباره هافبک آلمانی اش که در دقیقه 83 گل سوم ناپولی را به ثمر رساند، اظهار داشت: دیه گو دِمه این هفته مبتلا به ویروس آنفولانزا شده بود و سخت مریض بود اما پیروز شدیم به یاری تیم پزشکی مان او را به این بازی برسانیم و خود دِمه هم هر کاری که می توانست کرد تا دقایقی در این ملاقات بازی کند.

سرمربی آبی پوشان ناپل که تیم تحت هدایتش با این برد خارج از خانه به رده دهم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد و فاصله خود با آتالانتای چهارم جدولی را به 9 امتیاز کاهش دادند، در پاسخ به این پرسش که آیا ناپولی می تواند در انتها فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند؟، گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و به جلوتر از آن فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 78

به "گتوسو: بازی بعد از گل کوالیارلا تبدیل به یک نبرد واقعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: بازی بعد از گل کوالیارلا تبدیل به یک نبرد واقعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید