کلاس های مجازی دانشگاه تهران از امروز، 10 اسفند برگزار می گردد

به گزارش مجله حقوق، کلاس های آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه تهران از امروز، دهم اسفندماه به وسیله سیستم یادگیری الکترونیک برگزار می گردد.

کلاس های مجازی دانشگاه تهران از امروز، 10 اسفند برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، از امروز شنبه،10 اسفند تمامی کلاس های آموزشی دانشگاه تهران به وسیله سیستم یادگیری الکترونیک یا به صورت غیرمجازی به دانشجویان ارائه خواهد شد و ویژگی های سیستم یادگیری الکترونیک آموزشی به این شکل است که شرایط حضور و غیاب دانشجویان در کلاس های مجازی به وسیله این سیستم رصد می گردد؛ بنابراین تمامی دانشجویان باید در این کلاس های غیر حضوری حاضر باشند.

البته تمهیداتی در نظر گرفتیم که بر اساس آن همه دانشجویان بتوانند به سیستم یادگیری غیر الکترونیکی دسترسی پیدا نمایند، بنابراین نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین جلسه دفاع خاتمه نامه رساله و انجام پژوهش در دانشگاه تهران طبق روال عادی و برنامه سابق برگزار خواهد شد و دانشجویان از امروز شنبه می توانند بر اساس برنامه های ابلاغی خود و با رعایت بهداشت فردی برنامه های پژوهشی خود را پیگیری نمایند و تمامی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تهران از امروز شنبه به صورت حضوری در دانشگاه حاضر هستند و فعالیت های اداری دانشگاه طبق روال عادی پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 108

به "کلاس های مجازی دانشگاه تهران از امروز، 10 اسفند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های مجازی دانشگاه تهران از امروز، 10 اسفند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید