ورودی ها و خروجی های دهلران توسط پلیس کنترل می گردد، هر کس از دهلران خارج گردد اجازه بازگشت به او داده نمی گردد

به گزارش مجله حقوق، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت:هر کس از دهلران خارج گردد اجازه بازگشت به او داده نمی گردد.

ورودی ها و خروجی های دهلران توسط پلیس کنترل می گردد، هر کس از دهلران خارج گردد اجازه بازگشت به او داده نمی گردد

سرهنگ مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار از ؛ گفت: صرفا کسانی که ساکن شهرستان هستند می توانند وارد شهرستان شوند.

او با بیان اینکه ورودی و خروجی شهرسان توسط پلیس کنترل می گردد، افزود: به افراد غیر بومی به هیچ وجه اجازه ورود نمی دهیم و هرکس از شهرستان هم خارج گردد اجازه بازگشت به او داده نمی گردد.

سرهنگ مکی ادامه داد: این قابل قبول نیست فردی به شهرستانی دیگر برود و با بیماری برگردد و جان همشهری های خود را به خطر بیاندازد.

او افزود: طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، قرار شد افرادی که در سفر هستند سریعا به شهر های خود باز گردند و سفر بعدی انجام نگردد و هیچ شخصی حق خروج از شهر خود را ندارد

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا به امروز 32 هزار و 332 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 144 بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به 2378 نفر رسید، 11 هزار و 133 نفر نیز بهبود یافته اند.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 177

به "ورودی ها و خروجی های دهلران توسط پلیس کنترل می گردد، هر کس از دهلران خارج گردد اجازه بازگشت به او داده نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی ها و خروجی های دهلران توسط پلیس کنترل می گردد، هر کس از دهلران خارج گردد اجازه بازگشت به او داده نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید