هتل کی ال سیتی سنتر کوالالامپور؛ برترین انتخاب برای سفر تفریحی

به گزارش مجله حقوق، هتل کی ال سیتی سنتر کوالالامپور از هتل های چهار ستاره مالزی است که از فعالیت آن چند سالی گذشته و با این حال این هتل با خدمات و امکانات مناسب توانسته خود را بین هتل های منتخب گردشگران جای دهد.

هتل کی ال سیتی سنتر کوالالامپور؛ برترین انتخاب برای سفر تفریحی

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

به ویژه این که امکان رزرو آنلاین این هتل وجود دارد و همین هم کار را برای گردشگران و مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما کوالالامپور و ریختن برنامه سفر دارند را آسان نموده است.

موقعیت هتل سامیت

اگر با هدف گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی کوالالامپور بلیط هواپیما خارجی خریده اید پس هتل سامیت گزینه مناسبی برای اقامتتان خواهد بود. هتل Summit Hotel KL City Center در منطقه چوویی کیت کوالالامپور و با فاصله ای 5 دقیقه ای از ایستگاه راجا لائوت قرار گرفته است.

اطراف هتل را رستوران های محلی و زیبا گرفته اند و مهمانان با اقامت در این hotel به جاهای دیدنی کوالالامپور مانند برج های دوقلوی پتروناس و مرکز تجارت جهانی پوترا دسترسی آسان و راحتی خواهند داشت.

انواع اتاق های هتل

هتل سامیت کوالالامپور واحد های اقامتی خود را به 10نوع تقسیم نموده است: از اتاق های دلوکس یک تخته سینگل گرفته تا سوئیت های پرزیدنتال و غیره. خدمات و امکانات اتاق های hotel با یکدیگر برابر است و تنها تفاوتی که در اتاق ها مشاهده می گردد در فضای اتاق، ویوی اتاق و وجود بعضی امکانات و خدمات مانند مینی بار، خدمات بیدار باش و غیره است.

امکانات مشترک اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل سامیت مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای هستند. برای آسایش و راحتی بیشتر مهمانان امکانات چای/ قهوه ساز داخل اتاق ها قرار گرفته است تا مهمانان در هر زمان از روز به نوشیدنی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. در صورتی که وسیله ارزشمند و گران بهایی همراه خود داشته باشید می توانید آن را در صندوق اماناتی که داخل هر اتاق قرار گرفته، گذاشته و با خیال راحت به گشت و گذار و سرگرمی تان در شهر بپردازید.

حمام خصوصی اتاق های هتل سامیت کی ال سیتی سنتر دارای وان و دوش هستند و سرویس بهداشتی اتاق ها دارای کیت مراقبت از دندان و لوازم بهداشتی است؛ پس دیگر نیازی نیست که مهمانان لوازمی مانند مسواک و شامپو و... را همراه داشته باشند.

رستوران و غذاهای هتل

فرقی ندارد قصد خرید بلیط هواپیما داشته باشید یا رزرو هتل، غذاهایی خوب و با کیفیت یک هتل یا هواپیمایی تاثیر بسیار زیادی در تصمیمتان خواهد داشت. مهمانان هتل سامیت کی ال سیتی سنتر دو گزینه غذاخوری پیش روی خود دارند. یکی از آن ها رستوران سلاسی است که انواع غذاهای بین المللی و محلی را در سه وعده غذایی اصلی و یک وعده عصرانه سرو می نماید و دیگری رستوران میثان است که با غذاهای چینی، مالزیایی و محلی (در وعده های صبحانه و برانچ) آماده پذیرایی از مهمانان است. اگر در پی غذاهای حلال هستید رستوران میثان غذاهای حلال و معتبر را در اختیارتان خواهد گذاشت.

امکانات و خدمات کلی هتل

امکانات و خدمات ارائه شده به وسیله Summit Hotel KL City Centre به قدری است که توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. یکی از خدمات مورد علاقه مهمانان خدمات تور است که امکان هماهنگی برای بازدید از جاذبه ها را به مهمانان داده و دیگری خدمات تبدیل ارز است که کار پرداخت هزینه و سایر کارهای بانکی را برای بسیاری از مهمانان خارجی آسان نموده است.

هتل سامیت فاقد باشگاه ورزشی است ولی در عوض بهره مندی از استخر آن رایگان است و مهمانان هتل بدون پرداخت کمترین هزینه می توانند تنی به آب زده و سپس با استفاده از خدمات ماساژ هتل آرامش را به بدن خود هدیه دهند. آسایش مهمانانی که دارای معلولیت جسمی هستند برای کادر هتل سامیت اهمیت بالایی دارد به همین علت آسانسور بین طبقات قرار گرفته و طراحی هتل به گونه ای بوده که دسترسی برای معلولان جسمی و مهمانان با ویلچر آسان باشد.

سایر خدمات هتل سامیت کوالالامپور عبارتند از خدمات اتاق، خدمات لباسشویی و خشک شویی، فضای مخصوص سیگار کشیدن، اتاق های بدون سیگار، اتاق چمدان، خدمات کانسیرج، اینترنت رایگان و پذیرش 24 ساعته.

اماکن نزدیک به هتل سامیت کی ال سیتی سنتر کوالالامپور

فاصله تا ایستگاه مترو سلطان اسماعیل: 0.2 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه مترو باندارایا: 0.3 کیلومتر

فاصله تا برج های پتروناس: 1.9 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم کی ال سی سی: 2.1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید پاویلیون: 2.4 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه: 16.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 994

به "هتل کی ال سیتی سنتر کوالالامپور؛ برترین انتخاب برای سفر تفریحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کی ال سیتی سنتر کوالالامپور؛ برترین انتخاب برای سفر تفریحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید