معدوم کردن جوجه های قاچاق در لب مرز

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران:همه ساله دو تا سه میلیون انواع جوجه یک روزه قاچاق را کشف کردند اما به دلیل نبود هماهنگی معدوم می شوند.

معدوم کردن جوجه های قاچاق در لب مرز

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه مرزبانی نیروی انتظامی مقابله با قاچاق جوجه یک روزه را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی مرزبانی مقابله بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ است، در این راستا در دو سال گذشته آمار و ارقام نشان می دهد که مرزبانان همه ساله دو تا سه میلیون انواع جوجه یک روزه قاچاق را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر نقش سایر ارگانهای ذیربط در این زمینه، اضافه نمود: علیرغم مشقتهای فراوان همرزمان ما در مرزها پس از کشف جوجه های یک روزه، متأسفانه سایر ارگانهای متولی برای جمع آوری آنها اقدامی انجام نمی دهند و جوجه های کشف شده تلف می شوند که می توان با جابه جایی سریع از تلف شدن آنها جلوگیری کرد و به چرخه فراوری برگرداند.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت لازم توسط متولیان امر ضعیف است و با وجود دلالان، فراز و فرودهایی در این موضوع صورت می پذیرد، خروج جوجه های یک روزه توسط کولبران در مقابل فراوری آنها در کشور زیاد قابل اعتنا نیست و بسیار ناچیز است لذا با توجه به وظیفه مرزبانان در این زمینه، ما مأموریت خود را ادامه می دهیم و به طور جد با قاچاق جوجه در مرزها مقابله خواهیم کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 962

به "معدوم کردن جوجه های قاچاق در لب مرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدوم کردن جوجه های قاچاق در لب مرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید