مطرح شدن نام کی روش برای راهنمایی تیم ملی فوتبال عراق

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران، باخت تیم ملی فوتبال عراق مقابل ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 هرچند با صعود این تیم به مرحله نهایی این رقابتها همراه شد اما نارضایتی طرفداران عراق را از کاتانچ سرمربی کشورشان به همراه داشت.

مطرح شدن نام کی روش برای راهنمایی تیم ملی فوتبال عراق

این نارضایتی تا جایی پیش رفته است که همکاری عراق با کاتانچ به زودی به سرانجام می رسد و سرمربی تازهی برای تیم ملی این کشور انتخاب خواهد شد.

بعد از اعلام سرانجام کار کاتانچ با تیم ملی عراق، حدس ها برای انتخاب سرمربی تازه این تیم شروع شده است. برخی از رسانه های عراقی هم از مخاطبان خود برای گزینه دلخواهشان نظرسنجی نموده اند.

در لابه لای اسامی مطرح شده برای تیم ملی عراق، نام کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم های ملی ایران و کلمبیا هم دیده می گردد. کی روش که دو صعود متوالی به جام جهانی (2014 و 2018) را با ایران تجربه کرد، مقبولیت زیادی در عراق دارد و رد پای این مقبولیت را می توان در فضای مجازی عراق و در میان درخواست طرفداران مشاهده کرد.

اداره فوتبال عراق در حال حاضر در دست هیات عادی سازی است و این هیات به زودی تصمیم نهایی خود را برای انتخاب سرمربی تازه عراق می گیرد.

کی روش بعد از راهنمایی تیم ملی ایران، به کلمبیا رفت اما نتوانست در این تیم پیروز باشد و کمتر از دو سال در کلمبیا دوام آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 964

به "مطرح شدن نام کی روش برای راهنمایی تیم ملی فوتبال عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطرح شدن نام کی روش برای راهنمایی تیم ملی فوتبال عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید