قدردان حمایت مسئولان هستیم، به روزهای اوج باز میگردیم

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/فارس سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با قدردانی از استاندار فارس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، حمایت های مسئولان و دستگاه های مسئول را ایجاد کننده انگیزه و روحیه دهنده دانست.

قدردان حمایت مسئولان هستیم، به روزهای اوج باز میگردیم

مهدی رجب زاده عصر آدینه 17 در نشست خبری بعداز بازی با پارس جنوبی گفت: از بازیکنان به لحاظ تلاششان راضی اما به لحاظ فنی و تاکتیکی، ناراضی هستم.

وی با تاکید براینکه بازیکنان خصوصا در نیمه اول نتوانستند انتظارات او را برآورده نمایند، ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده، با هماهنگی بیشتر تیم، شاهد برطرف نقاط ضف و ارتقاء نقاط قوت قشقایی باشیم.

رجب زاده با این اعتقاد که انتظارات از تیم فوتبال قشقایی به علت اینکه روزهای اول فصل در صدر جدول نهاده شد، بالا رفته است، تاکید نمود که قشقایی روزهای خوبی را در پیش دارد اما انتظارات از این تیم را هم باید معقول کرد.

او اعلام کرد که سال جاری، تیم فوتبال قشقایی شیراز تیم ته جدولی نخواهد بود، ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده خصوصا نیم فصل دوم، شاهد بهبود شرایط و کسب نتایج مطلوب باشیم.

رجب زاده در ادامه از داروی نیز انتقاد و تاکید نمود که گاهی داور با زدن سوتهای اشتباه، اعصاب نیمکت و بازیکنان را به هم میریزد و می تواند بر نتیجه نهایی بازی تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگاران، بازی عصر امروز قشقایی و پارس جنوبی با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم میهمان به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1282

به "قدردان حمایت مسئولان هستیم، به روزهای اوج باز میگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردان حمایت مسئولان هستیم، به روزهای اوج باز میگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید