عجیب&zwnjترین رسم ازدواج که شاید باورتان نشود

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران : در سر تاسر دنیا رسوم متفاوتی برای ازدواج وجود دارد که برخی از آن ها خیلی با عقل جور در نمی آیند.

عجیب&zwnjترین رسم ازدواج که شاید باورتان نشود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، خانواده چینی 12 سال پس از مرگ دخترشان، بقایای جسد او را از قبر بیرون آورده و برای ازدواجش با یک مرد متوفی آن را فروختند.

در رسمی عجیب خانواده ای در چین پس از حفر قبر دختر بزرگسال خود، بقایای جسد وی را به عنوان عروس شبح فروختند. جسد کانگ کوئیکویی که 12 سال پیش مرده بود به قیمت 9200 یورو به یک خانواده برای برپایی یک مراسم ازدواج باستانی با مرد متوفای دیگری فروخته شد.

این مراسم هفته گذشته در روستایی در منطقه هوانگگوا کانگژئو واقع در شمال استان هبئی چین انجام شد

کانگ در سال 2008 و پس از مشاجره با شوهرش لی ژونگ اقدام به خودکشی نموده بود. لی و خانواده اش با صرف 100000 یوان (11572 یورو) مراسمی باشکوه برای همسرش برگزار نموده بود و جواهرات همسرش را نیز با او به خاک سپرده بود. آقای لی هنگامی که در تاریخ 14 نوامبر به محل دفن همسرش مراجعه کرد متوجه شد که بقایای همسرش به همراه متعلقات او به سرقت رفته است.

آن ها بلافاصله پلیس محلی را در جریان حادثه قرار دادند. در تحقیقات پلیس تعیین شد که خانواده کانگ با نبش قبر دختر خود، بقایای جسد وی را برای برگزاری مراسم ازدواج اشباح به خانواده ای دیگری که پسران در یک تصادف درگذشته بود فروخته اند.

لازم به ذکر است؛ رسم یین هون یا ازدواج اشباح هزاران سال است که در چین و برای مردگان مجرد انجام می شوند. مردم محلی بر این باورند که مردگان مجرد پس از برپایی ازدواج اشباح دیگر در زندگی پس از مرگ تنها نیستند و این عمل برای نسل های آینده نیز خوشبختی به ارمغان می آورد.

عروس شبح در واقع جسد یا بقایای جسد یک دختر جوان متوفا است که با یک مرد مجرد متوفا ازدواج می نماید. بنا به باور مردم محلی این مراسم آرامش را برای روان مردگان مجرد به همراه داشته و شیاطین را دور می نماید. در این رسم عجیب مهمترین بقایای باقیمانده از دختر جوان یا عروس شبح در داخل قبر داماد قرار داده می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 634

به "عجیب&zwnjترین رسم ازدواج که شاید باورتان نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب&zwnjترین رسم ازدواج که شاید باورتان نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید