صحبت های خصوصی اسکوچیچ درباره سید جلال حسینی، کاش میشد دعوتش کنم خبرنگاران

به گزارش مجله حقوق، این روزها اردوی تیم ملی با نفرات دعوت شده جدید در هتل المپیک در جریان است.

صحبت های خصوصی اسکوچیچ درباره سید جلال حسینی، کاش میشد دعوتش کنم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر دراگان اسکوچیچ و کادرفنی تیم ایران دنبال می نمایند تا برای ملاقات محبت آمیز با سوریه آماده شوند.

در اردوی جدید، سرمربی تیم ملی شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان و سید مجید حسینی را دعوت نموده است در حالی که مرتضی پورعلی گنجی به دلیل مصدومیت قادر به حضور در جمع ملی پوشان ایرانی نیست.

جالب آن که شنیدیم دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی کشورمان در اردوی تیم ملی و به صورت خصوصی در جمع همکارانش گفته است: کاش سید جلال حسینی از تیم ملی خداحافظی نمی کرد یا اینکه دو، سه سال جوان تر بود!

این صحبت ها در حالی مطرح می گردد که تیم پرسپولیس در انتها هفته هجدهم با تنها 9 گل خورده عنوان بهترین خط دفاع لیگ بیستم را به خود اختصاص داده است. خط دفاعی که لیدر و رهبر آن سید جلال حسینی است. کاپیتان پرسپولیس نه تنها در امور دفاعی پیروز ظاهر شده بلکه توانسته است 4 گل حساس نیز برای تیمش به ثمر برساند.

لازم به ذکر است سید جلال حسینی آذرماه سال 1397 برای همواره از تیم ملی خداحافظی کرد در حالی که رکورد 115 بازی ملی را از خود به جای گذاشته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 826

به "صحبت های خصوصی اسکوچیچ درباره سید جلال حسینی، کاش میشد دعوتش کنم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های خصوصی اسکوچیچ درباره سید جلال حسینی، کاش میشد دعوتش کنم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید