شاتل به کاربران بعضی استان ها بسته اینترنت رایگان هدیه داد

به گزارش مجله حقوق، به نظر می رسد شاتل اولین شرکتی باشد که بسته اینترنت جبرانی به کاربرانش می دهد؛ در حالی که انتظار می رفت اپراتورهای موبایل آغاز کننده این حرکت باشند؛ چون اختلالات روی اینترنت موبایل بسیار گسترده تر از اینترنت ثابت بود.

شاتل به کاربران بعضی استان ها بسته اینترنت رایگان هدیه داد

شاتل در اطلاعیه، خبر از اهدای بسته اینترنت هدیه رایگان به کاربران اینترنت ثابت adsl و vdsl در بعضی استان ها داد.

در اطلاعیه شاتل آمده است:

متاسفانه در روزهای گذشته، شرایط کشور به گونه ای رقم خورده است که مشتریان عزیز در بعضی از استان ها، اختلالاتی را در سرویس اینترنت پرسرعت خود تجربه نموده اند که به کلی خارج از شبکه شاتل بوده است. از آن جایی که ما خود را هم نوا با دیگر هم وطنان می دانیم، بر آن شدیم تا بتوانیم به مقدار مقدورات خود، هم راه آسیب دیدگان باشیم.

شاتل به کاربران استان های سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، ایلام، اردبیل و مرکزی یک بسته اینترنت ترافیک هدیه 10 گیگابایتی با بازه زمانی مصرف 15 روزه ارائه نموده است.

این بسته اینترنت رایگان به طور اتوماتیک برای همه کاربران اینترنت شاتل در استان های یاد شده، فعال و در اولویت نخست مصرف قرار گرفته است. شاتل می گوید برای آنالیز دریافت این بسته و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به پنل کاربری خود در مای شاتل مراجعه کنید.

حدود سه هفته پیش، رگولاتوری اطلاع داد با همکاری اپراتورهای موبایل، قرار است اختلالات اخیر به کاربران داده گردد. این بسته جبرانی برای کاربرانی است که پیروز نشدند از حجم بسته اینترنت خود در مهرماه استفاده نمایند و اکنون ناچار به تمدید یا افزایش حجم هستند.

در گزارش گفتیم که با ورود به آبان ماه و گذشته یک هفته از آن، هنوز هیچ شرکتی بسته اینترنت جبرانی به کاربران خود نداده است و مردم ضمن اینکه نتوانستند از یک اینترنت با کیفیت استفاده نمایند؛ بلکه متحمل ضررهای اقتصادی و صرف هزینه برای تمدید بسته استفاده نشده، هستند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1418

به "شاتل به کاربران بعضی استان ها بسته اینترنت رایگان هدیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاتل به کاربران بعضی استان ها بسته اینترنت رایگان هدیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید