تور برزیل ارزان: سرمربی برزیلی تیم ملی آب های آرام: برای کسب مدال اینجا هستم

به گزارش مجله حقوق، سرمربی برزیلی تیم ملی آب های آرام گفت: هر روز ورزشکاران باید به کسب مدال فکر نمایند و آن را در قلب خود داشته باشند.

تور برزیل ارزان: سرمربی برزیلی تیم ملی آب های آرام: برای کسب مدال اینجا هستم

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پدرو سنا، سرمربی برزیلی تیم ملی آب های آرام در حاشیه تمرینات تیم ملی گفت: من خوشحالم به ایران آمدم و امیدوارم که نتیجه های خوبی برای ایران به دست آورم. دو روز است در این کشور تمرینات را رصد می کنم . بعد از مدتی روی اصلاح تکنیک قایقرانان کار می کنیم. امروز فرصت داشتم با بچه ها به آب بزنیم و در آب پارو بزنیم. شرایط خوبی را در این فرصت کوتاه از آنها شاهد بودم.

وی در ادامه اضافه نمود : قایقرانان ایرانی در مورد مسائل تکنیکی باهوش هستند و این مسئله مهمی است که وقتی سخت کار می کنیم و در حال اصلاح تکنیک هستیم، ورزشکاران با هوش باشند و توصیه ها را به خوبی یاد بگیرند.

سرمربی تیم ملی آب های آرام در مورد زمان قرادادش و بعلاوه شانس کسب مدال در بازی های آسیایی گفت: به خاطر اینکه زمان کم است وقت نداریم متوقف شویم و در آب مسائل تکنیکی را به آنها می گوییم. تا بازی های آسیایی در ایران هستم. خیلی از وقت ها سخت کار کردم و نتیجه گرفتم و باور دارم کار زیاد باعث موفقیت می گردد.برای ورزشکاران هم امکان دارد وقتی کوشش نمایند نتیجه بگیرند. به فدراسیون گفتم که به ورزشکاران ایمان دارم که توانایی برای تغییر دارند.

وی گفت: من برای کسب مدال اینجا هستم و کار می کنم و قول دادم ورزشکاران می توانند مدال بگیرند. مهم ترین مسئله باور ورزشکاران است که بدانند می توانند. هر روز ورزشکاران باید به کسب مدال فکر نمایند و آن را در قلب خود داشته باشند.

پدرو در مورد درخواست برای برگزاری اردوی برون مرزی و حضور در مسابقات گفت: رئیس فدراسیون همواره من را حمایت نموده و این مهم است که بچه ها باور نمایند که می توانند آن را انجام دهند. چون زمان کوتاه است وقتی در مسابقات مختلف شرکت کنیم می توانیم به مدال و مسابقات بعدی هم برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1179

به "تور برزیل ارزان: سرمربی برزیلی تیم ملی آب های آرام: برای کسب مدال اینجا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: سرمربی برزیلی تیم ملی آب های آرام: برای کسب مدال اینجا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید