سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه راه اندازی می شود

به گزارش مجله حقوق، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.

سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه راه اندازی می شود

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه جبار گوهری روز سه شنبه 20 مهرماه 1400 در جلسه شورای معاونان اداره کل ضمن اظهار کرد: سامانه های الکترونیکی که در حال حاضر در حوزه های مختلف گردشگری، سرمایه گذاری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی به مردم خدمات ارائه می دهند، دچار موانع و مشکلاتی هستند که در راستای تحقق شعار سال باید این موانع رفع شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک، گفت: مانع زدایی یکی از اصول شعار سال است که تحقق آن نیازمند عزم همه بخش های سیستم اداری است.

او افزود: به همین علت سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

گوهری در بخش دیگری از سخنان خود به مساله استانداردسازی تاسیسات گردشگری استان اشاره کرد و گفت: خدمات دهی تاسیسات گردشگری باید در حدی باشد که شان گردشگران رعایت شود.

او افزود: در این راستا استاندارد سازی تاسیسات گردشگری باید با جدیت بیشتر در دستور کار معاونت مربوطه قرار گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، همچنین تسریع در فرایند سرمایه گذاری در بخش گردشگری را از دیگر نکات ضروری توصیف کرد و گفت: با توجه به اهمیت جذب سرمایه گذاری در استان، تسریع در صدور موافقت های اصولی و کوتاه کردن فرایندهای اداری باید مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست برنامه ریزی برای تحقق سهم اداره کل در برنامه رشد اقتصادی استان و شناسایی ظرفیت های نو درآمدزایی برای اداره کل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1101

به "سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید