ساعت کاری ادارات کم می گردد؟

به گزارش مجله حقوق، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از درخواست 111 نماینده مجلس برای در اولویت قرار گرفتن لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری اطلاع داد.

ساعت کاری ادارات کم می گردد؟

حسین گودرزی در مصاحبه با ایسنا اظهار کرد: با استناد به ماده 100 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تعداد 111 نفر از کنندگان مجلس در نامه به هیئت رئیسه مجلس خواهان در اولویت قرار گرفتن آنالیز گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری موضوع کاهش ساعت کار کارکنان اداری در هفته و افزایش تعطیلات اداری در سایر استان ها و شهرستان ها از یک روز به دو روز در هفته گردیدند.

وی اضافه کرد: برابر ماده 100 قانون آیین نامه داخلی مجلس چنانچه 50 نفر از کنندگان خواهان رسیدگی خارج از نوبت به طرح یا لایحه ای شوند هیئت رئیسه موظف است در اسرع وقت نسبت به آنالیز آن در صحن مجلس اقدام کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره جزئیات گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: در این لایحه که کلیات آن در مجلس تصویب و جزئیات آن خرداد ماه در کمیسیون اجتماعی به خاتمه رسیده است، مقدار کار اداری در هفته از 44 ساعت فعلی به 40 ساعت کاهش و روز های تعطیل از یک روز به دو روز افزایش می یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1541

به "ساعت کاری ادارات کم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کاری ادارات کم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید