دوئل مهیج و دراماتیک 300 بوفالوی تشنه با 5 شیر گرسنه

به گزارش مجله حقوق، این رویداد بی وقفه و دراماتیک را دیدن کنید؛ زمانی که گله ای از شیر های گرسنه، گله ای از بوفالو های تشنه را هدف قرار دادند.

دوئل مهیج و دراماتیک 300 بوفالوی تشنه با 5 شیر گرسنه

به گزارش خبرنگاران، این چشم انداز مهیج به وسیله دیوید پینکرنل 62 ساله، کارمند بازنشسته هیولت پاکارد هنگام حضور در کنار رودخانه چیتاکه در پارک ملی مانا پولز زیمبابوه ثبت شده است. وی با همسرش کری و دوستانش آندریا، براد و لزلی به سافاری رفته بود.

دیوید این داستان را اینگونه توضیح داد: راهنمای سافاری نیک موری، ما را در موقعیتی عالی قرار داد تا ببینیم شیر ها چگونه به 300 بوفالو بسیار تشنه که برای نوشیدن از تنها منبع آب در دسترس در حال آمدن بودند حمله می نمایند.

در فاصله چند متری ما روی لبه یک صخره ایستاده بودیم و هیچ آدم دیگری در اطرافش نبودیم، بدون اینکه فکر کنیم قرار است چیزی بسیار نادر را ببینیم!

در حالی که در چاله آب، یک جنگ رفت و برگشت چشمگیر بین شیر ها و گاومیش ها رخ داد، بوفالو های بالغ تمام کوشش خود را برای نجات گوساله ها انجام دادند و پس از حدود 10 دقیقه در چاله، بوفالو ها به سمت بالای تپه دویدند.

هنگامی که بوفالو ها از دامنه تپه به سمت پایین می دوید، دو شیر نر کشتار اولیه خود را برای تعقیب گوساله های زخمی انجام دادند. دو گوساله که به وسیله گله نجات یافته بودند بار دیگر هدف قرار گرفتند و دو شیر نر برای کشتن وارد عمل شدند و این بار بوفالو های بالغ نتوانستند آن ها را نجات دهند. آدرنالین من بالا رفته بود و کاملاً احساساتی شدم، اما این طبیعت است و هر روز اتفاق می افتد. ثبت این لحظات بسیار نادر است.

دیوید گفت که من و همسرم در 8 سافاری که به وسیله شرکت آفریقایی ادونچر ترتیب داده شده بود حضور داشتیم. در سه مورد از سفرهایمان، از استخر های مانا تماشا کردیم. در 150 روز در سافاری، ما هرگز یک شیر را ندیده بودیم، اما در روز سوم این سافاری شاهد کشتار بیش از 4 شیر در کمتر از 7 دقیقه بودیم! فوق العاده نادر بود! اگرچه، فقط آن ها یک بوفالو شکار کردند.

وی می گوید ما از شانس بزرگی برای سفر در طول همه گیری کرونا استفاده کردیم و رسیدن از ایالات متحده به زیمبابوه یک چالش لجستیکی بود.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1284

به "دوئل مهیج و دراماتیک 300 بوفالوی تشنه با 5 شیر گرسنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل مهیج و دراماتیک 300 بوفالوی تشنه با 5 شیر گرسنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید