خبرنگاران ورزشگاه فوتبال 15 هزار نفری ارومیه برای میزبانی آماده می شود

به گزارش مجله حقوق، ارومیه- خبرنگاران- در پی نامه فدراسیون فوتبال مبنی بر نبود امکان برگزاری مسابقات لیگ یک در ورزشگاه تختی ارومیه، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری فوتبال این شهر با رفع نواقص تا 22 تیر آماده میزبانی از رقابت های تیم دسته اولی 90 می شود.

خبرنگاران ورزشگاه فوتبال 15 هزار نفری ارومیه برای میزبانی آماده می شود

کیومرث پورایراندوست روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: با توجه به تاکید استاندار آذربایجان غربی مبنی بر آماده شدن هرچه سریع تر ورزشگاه فوتبال شهر ارومیه، مقرر شد که ورزشگاه 15 هزار نفری شهیدباکری با رفع مسائل موجود، در سریع ترین زمان ممکن برای میزبانی آماده شود.

وی افزود: هم اکنون طبقه اول ورزشگاه امکان حضور تماشاگر را دارد و با تمهیدات اندیشیده شده، طبقه دوم نیز مسئله ای از این بابت نخواهد داشت.

وی گفت: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، طبقه دوم و محیط پیرامون ورزشگاه را به عنوان مسائل اصلی بیان کرده بود که تا یک ماه آینده این مسائل رفع خواهد شد.

ورزشگاه 15هزار نفری شهیدباکری ارومیه، 23 آبان سال گذشته با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

این ورزشگاه استانداردهای لازم را برای برگزاری رقابت های مختلف دارد و به عنوان ظرفیت مهم ورزشی آذربایجان غربی با تلاش دولت تدبیر و امید به افتتاح رسیده است.

فدراسیون فوتبال در نامه ای، از نبود امکان برگزاری مسابقات لیگ دسته یک به میزبانی تیم 90 ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر خبر داده بود.

تیم 90 ارومیه بین تیم های بالای جدول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفته است و برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 314

به "خبرنگاران ورزشگاه فوتبال 15 هزار نفری ارومیه برای میزبانی آماده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشگاه فوتبال 15 هزار نفری ارومیه برای میزبانی آماده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید