تصویب 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش طی سفر رئیس جمهوری به ایلام

به گزارش مجله حقوق، رحیمی گفت: 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهوری به استان ایلام به تصویب رسید.

تصویب 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش طی سفر رئیس جمهوری به ایلام

به گزارش گروه استان های خبرنگاران ازایلام ، نصرت الله رحیمی مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ،گفت: 4 پروژه نو و اتمام پروژه های نیمه تمام و بعلاوه جمع آوری مدارس کانکسی در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار 980 میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به استان ایلام تصویب شد.

او اضافه نمود: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ایلام در حوزه آموزش و پرورش 2 باب استخر دانش آموزی در مرکز استان و در شهرستان مهران که سال ها به دلیل عدم اعتبار به حال خود رها شده بود با مبلغ 40 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که با این اعتبار خوب می توان دوباره این پروژه ها را آغاز به کار کرد.

مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: تکمیل دو باب سالن ورزشی دانش آموزی در شهرستان آبدانان و چرداول، برای تکمیل این دو سالن ورزشی مبلغ 7 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که برای این چهار پروژه اعتباری به مبلغ 47 میلیارد تومان تصویب شد بعلاوه برای پروژه های جاری که از اعتبارات ملی تخصیص داده می گردد مبلغ 51 میلیارد تومان مصوب شده است.

او ادامه داد: بخشی از پیگیری اعتبارات مصوب شده در سطح استانداری است، چون مصوبه سفر ریاست جمهوری بوده و به وسیله معاونت عمرانی صورت می گیرد بعد از آن اعتبارات سازمانی به صورت جدا به حوزه آموزش و پرورش داده می گردد و به وسیله ملی به استان ها اختصاص داده می گردد.

رحیمی اضافه نمود: برای جمع آوری مدارس کانکسی در استان شرایط خاص خود را دارد که برای مدارسی که تعداد آن ها بالای 15 نفر است می توان این مدارس را جمع آوری کرد .

او ادامه داد: در استان 18 مدرسه کانکسی وجود دارد که فقط دو مدرسه آن دانش آموز بالای 15 نفر وجود دارد.

او اظهار کرد: با بنیاد برکت قراردادی منعقد کردیم که تعداد 7 مدرسه کانکسی که تعداد دانش آموزان آن بالای 10 نفر است پیشنهاد دادیم، ولی بنیاد برکت تعداد 15 نفر به بالا را تایید می نماید که با مکاتبات این تعداد مدرسه با دانش آموزان را درخواست کردیم.

او بیان کرد: الزاماً به صورت صد در صدی مدارس کانکسی قابلیت جمع آوری ندارد چرا که برخی از مدارس 2 دانش آموز دارد و در تضاد با عدالت آموزشی است که بخواهیم برای دو نفر مدرسه یک کلاسه با هزینه زیاد بسازیم که قطعاً در همه جای جهان همین موضوع وجود دارد.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1118

به "تصویب 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش طی سفر رئیس جمهوری به ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 980 میلیارد ریال اعتبار در حوزه آموزش و پرورش طی سفر رئیس جمهوری به ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید