بازیکنی که برگ برنده اسکوچیچ شد، از پایکوبی در جزیره تا غوغا در منامه

به گزارش مجله حقوق، تعویض بین دو نیمه تیم ملی فوتبال ایران باعث شد تا در فرایند بازی ملی پوشان ایرانی تغییر محسوسی ایجاد گردد و دو گل طلایی به ثمر برسد.

بازیکنی که برگ برنده اسکوچیچ شد، از پایکوبی در جزیره تا غوغا در منامه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نیمه اول ملاقات تیم های ملی ایران و بحرین در شرایطی به خاتمه رسید که چندان فرصت خوبی نصیب خط حمله تیم ملی نشد و انتقال توپ از دفاع به حمله به خوبی شکل نگرفت؛ این مسئله باعث شد تا کادرفنی به سرعت تغییر را در دستور کار خود قرار دهند و تیم ملی با تغییر جدیدی در نیمه دوم وارد زمین شد.

تغییر اسکوچیچ، حضور سامان قدوس در بین دو نیمه به جای میلاد محمدی بود؛ این تغییر باعث شد تا احسان حاج صفی به دفاع چپ برود و امیری در پست وینگر چپ کار خود را دنبال کند و احمد نوراللهی در میانه زمین در نقش تک هافبک دفاعی کار خود را انجام دهد و قدوس در نقش هافبک پشت فوروارد به میدان برود.

قدوس که به تازگی با صعود برنتفورد به لیگ برتر جزیره، با روحیه بالایی در اردوی تیم ملی حضور پیدا نموده در نیمه دوم باعث شد تا سرعت انتقال توپ در خط حمله به طرز محسوسی بالا برود و خلق موقعیت های پی در پی روی دروازه بحرینی ها ایجاد گردد که ماحصل آن سه گل برای تیم ملی روی حرکت تیمی و درخشش مهدی طارمی و سردار آزمون بود.

سامان قدوس بعلاوه دو شوت سنگین به سوی دروازه بحرینی ها داشت که با بدشانسی به گل نرفت. او هم چنین یک حرکت تکنیکی فوق العاده و هماهنگ شده با علی قلی زاده داشت که در نهایت این توپ راهی به دروازه بحرین پیدا نکرد؛ هافبک تیم ملی پس از حضور کوتاه مدت مقابل هنگ کنگ، زمان بیشتری امشب مقابل بحرین فرصت بازی پیدا کرد و به خوبی توانایی های خود را مقابل حریف سخت کوش نشان داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 970

به "بازیکنی که برگ برنده اسکوچیچ شد، از پایکوبی در جزیره تا غوغا در منامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنی که برگ برنده اسکوچیچ شد، از پایکوبی در جزیره تا غوغا در منامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید