این 3 مانتوی مجذوب کننده را پاییز سال جاری خریداری کنید

به گزارش مجله حقوق، فصل پاییز یکی از فصل های مورد علاقه طراحان خارجی و ایرانی است، چرا که تنوع رنگ، جنس و مدل لباس زنانه در این فصل بیشتر می گردد. البته کمتر خانمی پیدا می گردد که به لباس پاییزه علاقه ای نداشته باشد، چرا که لباس های پاییزه ظاهری به شدت جذابی دارد.

این 3 مانتوی مجذوب کننده را پاییز سال جاری خریداری کنید

در این مطلب از خبرنگاران سعی داریم به یکی از لباس های مجذوب نماینده، یعنی مدل مانتو پاییزی تازه و شیک دخترانه بپردازیم. تنوع در این مدل لباس زنانه زیاد است، چرا که برندهای خارجی نیز از مانتو پاییزه زنانه به عنوان روپوش یا بارانی در فصل پاییز بهره مند می شوند. از این جهت، شما با هر سلیقه ای می توانید مانتو پاییزی تازه و شیک دخترانه را تهیه کنید و سال جاری پاییز، استایل دلخواه خود را داشته باشید. همراه ما باشید تا تازهترین مدل مانتوهای پاییزی را به شما معرفی کنیم.

تازهترین مدل مانتوهای پاییزی

کت زنانه پاییزه

کت زنانه که در این دو سال اخیر مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است، در پاییز سال جاری نیز در گروه لباس های منتخب استالیست های برتر جهان واقع شده است. اما تفاوتی که کت زنانه پاییزه با تابستانه دارد، در آستر است. معمولاً کت زنانه پاییزی را همراه با آستر طراحی و فراوری می نمایند که گرمای نسبتاً مناسبی نیز به همراه داشته باشد.

با این حال خرید کت زنانه پاییزه بسیار هوشمندانه خواهد بود، چرا که با استایل تازه پاییز سال جاری همخوانی بسیاری دارد. برای مثال، پاییز سال جاری شلوار زنانه فاق بلند و دم پا گشاد مورد توجه استایلیست ها و طراحان مد و فشن واقع شده است که با کت زنانه پاییزه نیز مجذوب نماینده تر می گردد.

حضور کت زنانه در مد و فشن پارسال تا سال جاری، باعث شکسته شدن بسیاری از قوانین نانوشته مد و فشن شده است. کت پاییزه زنانه، ظاهری رسمی و مجلسی دارد و بسیاری از خانم ها در سال های گذشته آن را با کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه ای مجلسی زنانه ست می کردند.

مانتو پاییزه فوتر

اگرچه جنس فوتر چندان تازه نیست اما همچنان به عنوان یکی از پرفروش ترین جنس پارچه در فصل پاییز به شمار می رود. مانتو پاییزه فوتر تنوع بسیاری دارد. برای مثال اگر به مانتو پاییزی دخترانه بلند علاقه دارید، خرید مانتو پاییزه زنانه فوتر را به شما توصیه می کنیم.

این مدل مانتو را می توانید به دو صورت مجلسی و اسپرت ست کنید. اگر به مانتو اسپرت پاییزه دخترانه علاقه دارید، می توانید مانتو فوتر را در رنگ های زرشکی، طوسی، سبز و آبی تهیه کنید و آن را با شلوار جین زنانه و کفش اسپرت زنانه ست کنید.

اما اگر به مانتو پاییزه مجلسی دخترانه علاقه دارید، این مدل مانتو قابلیت تغییر ماهیت دارد. در این صورت شما می توانید آن را با یک شلوار مجلسی و بوت زنانه ست کنید. در واقع انتخاب رنگ و لباس های دیگر، تأثیر بسزایی در ظاهر و زیبایی استایل شما خواهد داشت.

پانچ پاییزه دخترانه

اگر به استایل متفاوت علاقه دارید و می خواهید برای سال جاری پاییز یک مدل مانتو تازه و مجذوب نماینده تهیه کنید، خرید پانچ پاییزه دخترانه را توصیه می کنیم. این مدل مانتو تازه در مد و فشن اروپا هواداران بسیاری دارد، چرا که با انواع مدل لباس زنانه به سادگی ست می گردد.

معمولا مدل پانچ پاییزه دخترانه ظاهری اسپرت دارد اما شما می توانید با کمی خلاقیت استایل اسمارت کژوال را همراه با این مدل مانتو اسپرت پاییزه دخترانه تجربه کنید. برای مثال شما می توانید این مدل مانتو را همراه با بلوز زنانه، شلوار جین و چکمه زنانه ست کنید.

در واقع ترکیب چند لباس اسپرت و مجلسی، استایل اسمارت کژوال را تشکیل می دهد که بسیار خلاقانه است. از دیگر لباس هایی که می توانید همراه با پانچ پاییزه ست کنید، پلیور دخترانه، شلوار کتان و کفش اسپرت است که این استایل نیز خاص و مناسب قرارهای محبت آمیز در فصل پاییز است.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این ترکیب رنگ ها شما را باکلاس می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1413

به "این 3 مانتوی مجذوب کننده را پاییز سال جاری خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 3 مانتوی مجذوب کننده را پاییز سال جاری خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید