امتیاز بالاتر انیمیشن نو لاک پشت های نینجا از باربی و اوپنهایمر!

به گزارش مجله حقوق، فیلم انیمیشنی نو موتانت میهم: لاک پشت های نینجای نوجوان با کسب امتیاز 95 درصدی در سایت معتبر راتن تومیتوز، توانسته امتیاز بالاتری نسبت به فیلم های اخیر باربی و اوپنهایمر کسب کند. این انیمیشن به وسیله ست روگن کارگردانی شده و بر جنبه نوجوانی لاک پشت های نینجا تمرکز دارد. داستان درباره نبرد لاک پشت ها با یک سندیکای جنایتکار و ارتشی از موجودات موتانت یا جهش یافته است. صداپیشگان مطرحی همانند هنیبال برس، جان سینا، آیس کیوب و ست روگن در این فیلم حضور دارند.

امتیاز بالاتر انیمیشن نو لاک پشت های نینجا از باربی و اوپنهایمر!

نقد های مثبت منتقدان باعث شده این فیلم بالاترین امتیاز را در میان تمامی فیلم های این مجموعه در سایت راتن تومیتوز کسب کند. به نظر می رسد موتانت میهم برترین فیلم از مجموعه لاک پشت های نینجا تا به امروز است. منتقدان از بازی صداپیشگان، فیلمنامه و انیمیشن زیبای این فیلم تعریف نموده اند. با توجه به امتیاز فوق العاده این فیلم در راتن تومیتوز و تحسین منتقدان، به نظر می رسد آینده این مجموعه انیمیشنیِ بازسازی شده بسیار روشن است. پیش بینی می گردد این موفقیت باعث گردد قسمت های بعدی و محصولات مشتق دیگری از آن ساخته گردد.

البته فیلم های گذشته این مجموعه محبوبیت زیادی نداشته اند و امتیازات پایینی دریافت نموده اند. حتی فیلم های اصلی دهه 90 میلادی نیز نقد های متوسطی دریافت کردند. به همین علت موفقیت موتانت میهم حائز اهمیت است و نشان می دهد این مجموعه توانسته بازسازی موفقی داشته باشد. پس از سال ها کم رنگ شدن هواداران لاک پشت های نینجا به نظر می رسد این فیلم می تواند دوباره این شخصیت های کلاسیک را به محبوبیت برساند.

هواداران دیرینه لاک پشت های نینجا که اکنون بزرگ شده اند، با تماشا این فیلم یاد خاطرات دوران کودکی خود می افتند. علاوه بر این، نسل تازه نیز با تماشا این انیمیشن با این شخصیت های افسانه ای آشنا می شوند. فیلم علاوه بر طنز و اکشن، به مسائل و مسائل دوران نوجوانی نیز می پردازد که برای مخاطبان جوان مجذوب کننده است.

منبع: مجله بازار

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1535

به "امتیاز بالاتر انیمیشن نو لاک پشت های نینجا از باربی و اوپنهایمر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز بالاتر انیمیشن نو لاک پشت های نینجا از باربی و اوپنهایمر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید