اطلاعات بیشتر درباره گلکسی A42 تلفن همراه ارزان قیمت مجهز به 5G منتشر شد

به گزارش مجله حقوق، بر اساس گزارش جدید، تلفن همراه سامسونگ گلکسی A42 دارای شماره مدل SM-A426B است و با حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره گلکسی A42 تلفن همراه ارزان قیمت مجهز به 5G منتشر شد

اطلاعات جدیدی در رابطه با این دستگاه که اولین تلفن همراه مقرون به صرفه مجهز به قابلیت 5G این شرکت کره ای است، توسط یک سایت چینی منتشر شد. این سایت که وظیف صادر کردن گواهینامه های مورد احتیاج تلفن همراه را بر عهده دارد در لیستی برخی اطلاعات جدید در رابطه با این تلفن همراه را افشا کرد.

لیست منتشر شده در وب سایت چینی 3C نشان می دهد که سامسونگ در تلفن همراه گلکسی A42 از باتری با ظرفیت بسیار بالای 5000 mAh استفاده خواهد نمود و شماره مدل این دستگاه SM-A426B خواهد بود. اطلاعات موجود در این سایت همچنین نشان می دهند که ظرفیت واقعی باتری لیتیم یونی مورد استفاده در این تلفن همراه برابر با 4860 mAh است.

در این گزارش اطلاعات بیشتری در رابطه با این تلفن همراه منتشر نشده است و به علت شباهت شماره مدل این دستگاه به تلفن همراه گلکسی A42 پیش بینی می گردد که این اطلاعات منتشر شده مربوط به تلفن همراه سامسونگ گلکسی A42 باشد.

  • برای اولین بار تصویری از گوشی تاشو گلکسی Z Fold 2 5G سامسونگ منتشر شد

اولین بار در ماه ژوئن (تیر ماه) اطلاعاتی توسط Sammobile در رابطه با تلفن همراه جدید گلکسی A42 منتشر شد که نشان می داد این تلفن همراه 128 گیگابایتی دارای شماره مدل SM-A426B است و در سال آینده از آن رونمایی خواهد شد. بعد از این خبر، این اطلاعات جدید نشان دهنده ظرفیت باتری استفاده شده در این دستگاه هستند.

این تلفن همراه جدید جایگزین سامسونگ گلکسی A41 خواهد شد که در ماه مارس (فروردین ماه) سال جاری با ظرفیت باتری 3500 mAh از آن رونمایی شد. دلیل استفاده از باتری با این ظرفیت به احتمال زیاد وجود قابلیت 5G در این تلفن همراه است و بدلیل استفاده از این باتری، ممکن است این تلفن همراه دارای اندازه بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود باشد.

در حالی که سامسونگ آغاز به استفاده از باتری های با ظرفیت 6000 mAh در برخی از تلفن های همراه خود نموده است، شاید دلیل عدم استفاده از باتری با ظرفیت 6000 mAh در این تلفن همراه محدودیت فضای موجود در این دستگاه باشد. در حال حاضر اطلاعاتی رسمی در رابطه با این تلفن همراه توسط سامسونگ منتشر نشده است.

  • گلکسی نوت 20 چگونه می تواند آیفون 12 را شکست دهد؟

منبع: NDTV Gadgets

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 399

به "اطلاعات بیشتر درباره گلکسی A42 تلفن همراه ارزان قیمت مجهز به 5G منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات بیشتر درباره گلکسی A42 تلفن همراه ارزان قیمت مجهز به 5G منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید