آخرین شرایط محور مسدود شده کرج ، چالوس ، اعلام زمان بازگشایی جاده

به گزارش مجله حقوق، مدیرکل امور عملیات راهداری و مدیریت بحران گفت: احتمال بازگشایی محور مسدود شده کرج-چالوس تا چند روز آینده در صورت تایید شدن ایمنی وجود دارد.

آخرین شرایط محور مسدود شده کرج ، چالوس ، اعلام زمان بازگشایی جاده

به گزارش خبرنگاران، غلامعباس بهرام نیا افزود: طی دو هفته گذشته براثر سیل محور کرج - چالوس همچنان از میدان امیر کبیر تا شهرستانک به صورت رفت و برگشت مسدود است و عملیات ریزش برداری وپاکسازی گل ولایی در آنها در حال اجرا است و گل و لای که درون تونل ها نفوذ نموده بود به صورت کامل پاکسازی شده است.

به گفته او، ماشین آلات و مدیریت بحران بخشی از جاده که براثر شدت سیل تخریب شده بود، مشکلاتی ایجاد کرد که خوشبختانه با یاری نیروهای راهداری در حال ترمیم آن هستیم و با تجهیزاتی که در حال کار است تا اوایل هفته آینده این محور را بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: بخشی از محور آبشستگی داشته و همین امر باعث تخریب دیوار و آسیب دیدگی تاسیسات تونل ها شده است که در حال ترمیم و ایجاد ایمنی مناسب برای تردد خودروها هستیم.

بهرام نیا ادامه داد: طی یکی تا دو روز آینده در صورتی که مسئله ای ایجاد نگردد، با استفاده از امکانات و تجهیزات مسیرها بازسازی و بازسازی می گردد که براین اساس احتمال بازگشایی آن وجود دارد.

او افزود: تمامی تابلو ها وعلائم به صورت کامل تخریب شده که با توجه به آبشستگی شانه های خاکی و تخریب مسیرها برآورد اولیه برای خسارت های ایجاد شده حدود 300 میلیارد تومان ارزیابی شده است.

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران تاکید نمود: تا زمانیکه به صورت اساسی ترمیم نگردد و از لحاظ ایمنی مورد تایید پلیس قرار نگیرد امکان باز شدن آن وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1519

به "آخرین شرایط محور مسدود شده کرج ، چالوس ، اعلام زمان بازگشایی جاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط محور مسدود شده کرج ، چالوس ، اعلام زمان بازگشایی جاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید