چیدمان و طراحی فضای ورودی خانه به سبکی منحصر بفرد و باشکوه

به گزارش مجله حقوق، تقریبا تمامی طراحان معتقدند ذهنیتی که در همان بدو ورود افراد به داخل خانه شکل می گیرد مهم ترین قسمت از برداشت کلی آنها در خصوص دکوراسیون و حالت خانه را شکل می دهد. به همین خاطر طراحی فضای ورودی خانه تاثیر گذاری زیادی بروی فکر و نظر بازدید کنندگان از خانه خواهد گذاشت. یک ورودی شیک و زیبا طراحی منحصر بفرد خود را از فضای بیرون خانه آغاز می نماید و همان استایل و تم زیبا را به فضای داخل خانه ادامه می دهد. در حقیقت از حیاطی که به درب ورودی خانه منتهی می گردد گرفته تا خود راهروی ورودی تمامی عناصر بکار رفته باید در هماهنگی و هارمونی کامل با یکدیگر باشند و نه در تضاد، تنها به این روش است که یک ورودی شیک و زیبا پدید خواهد آمد. در این مطلب با تعدادی از طرح های بی نظیر فضای ورودی خانه آشنا خواهید شد که در یک کلمه، دراماتیک هستند. (مدل های جدید آینه و کنسول مناسب راهروی ورودی منزل )

چیدمان و طراحی فضای ورودی خانه به سبکی منحصر بفرد و باشکوه

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم همه چیز از محیط بیرونی خانه آغاز می گردد اگر حیاط دارید می توانید با کاشتن گل ها و گیاهان رنگارنک آغاز کنید بطوری که افراد را به سمت درب ورودی هدایت کند در کنار استفاده از گیاهان می توانید سیستم نورپردازی ویژه ای نیز برای این مکان ها نصب کنید تا فضایی رویایی در جلوی خانه بوجود آورده باشید. اگر از نعمت وجود حیاط بی بهره هستید آنوقت باید تمام تمرکز خود را بروی تزیین دکوراسیون راهروی ورودی خود بگذارید. برای مثال نصب کردن درب ورودی چوبی با طراحی کلاسیک ایتالیایی می تواند تاثیر بسیار زیادی بروی زیبایی این مکان از خانه بگذارد. البته اگر از طرح های کلاسیک خوشتان نمی آید می تواند از درب های ورودی مدرن مانند درب های شیشه ای مات یا تیره و حتی درب های استیل فلزی یا حتی ترکیب چوب و شیشه بهره ببرید. (مدل رنگ درب اتاق و ورودی منزل با ایده های جدید و منحصر بفرد)

منبع: اتاق
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 552

به "چیدمان و طراحی فضای ورودی خانه به سبکی منحصر بفرد و باشکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان و طراحی فضای ورودی خانه به سبکی منحصر بفرد و باشکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید