نقش یک استقلالی در گرم شدن رقابت استقلالی ها برای کسب سهمیه

به گزارش مجله حقوق، به گزارش خبرنگاران، در حالی که لیگ برتر به هفته های پایانی خود نزدیک می گردد، رقابت داغی بین استقلال، آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان بر سر کسب سهمیه آسیا در گرفته است. آبی پوشان بعد از دو شکست سنگین و متوالی که مقابل ذوب آهن و پرسپولیس متحمل شدند، نه تنها شانس قهرمانی را تا حدود زیادی از دست دادند، بلکه حالا حتی برای کسب سهمیه آسیا هم دو رقیب کاملاً جدی به اسم شهر خودرو و گل گهر را مقابل خود می بینند.

نقش یک استقلالی در گرم شدن رقابت استقلالی ها برای کسب سهمیه

از هفته بیست و سوم این مسابقات شهرخودرو با راهنمایی سید مهدی رحمتی در اراک به مصاف آلومینیوم اراک رفت تا نخستین تقابل رحمتی و منصوریان در نقش سرمربی دو تیم در تاریخ رقابتهای لیگ برتر را ببینیم که در این بازی نزدیک، آلومینیوم به فزونی یک بر صفر رسید.

شهرخودرو سپس طی دیداری معوقه در چارچوب هفته بیست و دوم این مسابقات در مشهد به مصاف گل گهر سیرجان رفت که در این بازی پیروز به پیروزی یک بر صفر شد تا آنها طی دو بازی باعث جبران 3 امتیاز اختلاف آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان شوند.

با نتایج دو هفته اخیر، تیم شهر خودرو مقابل آلومینیوم و گل گهر، این دو تیم هم امتیازی شده و با 35 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول بالاتر از استقلال 34 امتیازی قرار گرفتند تا رقابت این 3 تیم برای کسب سهمیه آسیا داغ گردد. آبی پوشان در حالی با یک امتیاز کمتر نسبت به آلومینیوم و گل گهر در رده پنجم قرار دارند که نسبت به آنها دو بازی کمتر داشته و این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در این دو بازی 40 امتیازی شده و به رده سوم صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 928

به "نقش یک استقلالی در گرم شدن رقابت استقلالی ها برای کسب سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش یک استقلالی در گرم شدن رقابت استقلالی ها برای کسب سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید