مارکیزیو در آستانه بازگشت به ترکیب یوونتوس

به گزارش مجله حقوق، هافبک ایتالیایی بانوی پیر گفت که تا زمان بازگشتش به ترکیب قهرمان ایتالیا فاصله زیادی ندارد.

مارکیزیو در آستانه بازگشت به ترکیب یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، کلودیو مارکیزیو گفت که امیدوار است دو هفته دیگر که وقفه فوتبال باشگاهی اروپا برای برگزاری بازی های ملی به انتها می رسد، به ترکیب یوونتوس برگردد.

مارکیزیو که از ماه آوریل به دلیل پارگی رابط صلیبی خانه نشین شد و به همین دلیل از همراهی تیم ملی ایتالیا در یورو 2016 نیز بازماند، پس از هفت هفته غیبت در فصل جدید سری A حالا امیدوار است که در هفته هشتم رقابت ها بتواند بانوی پیر را همراهی کند.

مارکیزیو به سایت کالچومرکاتوی ایتالیا گفت: حالم بسیار خوب است. الان بیشتر از دو هفته است که تمرینات گروهی ام را با تیم شروع نموده ام. امیدوارم بعد از وقفه لیگ بازی هایم را از سر بگیریم.

مارکیزیو ادامه داد: در این 6 ماه روزها برای من به سختی می گذشتند. تماشای یورو از خانه کار آسانی نبود اما من به هم تیمی هایم به خاطر عملکردشان در آن رقابت ها افتخار کردم. بالاخره آن روزهای سخت سپری شده است. در تابستان قهرمانان زیادی به یوونتوس پیوستند که همه آنها بازیکنانی با تجربه هستند و دارند کارشان را به خوبی انجام می دهند.

هافبک ایتالیایی بیانکونری در انتها تأکید کرد: ما این فصل را بهتر از فصل گذشته شروع نموده ایم و آن ضعفی که در بازی اول مان در لیگ قهرمانان داشتیم را هم در بازی دوم جبران کردیم.

یوونتوس در هشتمین بازی خود در فصل جاری سری A، شنبه 24 مهر میزبان اودینزه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 54

به "مارکیزیو در آستانه بازگشت به ترکیب یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکیزیو در آستانه بازگشت به ترکیب یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید