توضیح ساوت گیت درباره عدم استفاده از فرصت های تعویض مقابل لهستان

به گزارش مجله حقوق، سرمربی تیم ملی انگلیس به انتقاداتی که از او بابت عدم استفاده از فرصت های تعویضش در شب از دست دادن پیروزی برابر لهستان صورت گرفت پاسخ داد.

توضیح ساوت گیت درباره عدم استفاده از فرصت های تعویض مقابل لهستان

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی انگلیس شب گذشته (چهارشنبه) در دور ششم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در حالی که تا آخرین دقایق با گل هری کین از میزبانش لهستان جلو بود در نهایت به تساوی یک - یک بسنده کرد. این تساوی سرانجام بخش پیروزی های متوالی سه شیر در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 بود که تعدادش به 5 مورد رسیده بود. انگلیس در شرایطی با دریافت گل در دقیقه 2+90 پیروزی را با تساوی عوض کرد که سرمربی اش گرت ساوت گیت از هیچ یک از 5 فرصت تعویضش استفاده نکرد و همین موضوع سبب شد که در نیمه دوم تحت فشار مضاعفی قرار بگیرد.

ساوت گیت که روی نیمکت گزینه هایی مانند ریس جیمز، ترنت الکساندر آرنولد، کانر کوادی و کایران تریپیر را برای تزریق به خط دفاعی اش داشت، در پاسخ به این سؤال که چرا از نیمکت نشینانش استفاده نکرد گفت: ما خیلی راحت بودیم و کاملاً بر بازی مسلط. بنابراین نیازی نبود که تعویض کنیم که فقط تعویض کرده باشیم چون ریتم بازی مان هم از بین می رفت. مطلقاً شک نداشتم که در سرانجام بازی این سؤال از من پرسیده خواهد شد اما واقعاً نیازی به تعویض نمی دیدم. من در مجموع از عملکرد تیمم راضی ام. در 15 - 20 دقیقه کنترل بر بازی سخت بود. ما خارج از خانه و مقابل تیمی بازی می کردیم که بازیکنان واقعاً خوبی دارد.

ساوت گیت افزود: بازی از نیمه که گذشت من احساس کردم که بر بازی مسلط شدیم البته بدون آنکه موقعیتی جدی برای گلزنی داشته باشیم. اما در نیمه دوم فکر می کنم که کاملاً بر بازی سوار شدیم. ما یک گل فوق العاده هم زدیم و بعد از آن دوباره موقعیت های زیادی نداشتیم و آنطور که می خواستیم در محوطه جریمه حریف حضور پیدا نکردیم. کم کم بازی مان دچار لغزش هایی شد و خطر دریافت گل را به وجود آورد و همین اتفاق هم افتاد. ناراحتی بابت گرفتن تنها یک امتیاز از این بازی بجاست چون ما نباید آن گل را می خوردیم اما بازیکنان من در طول این هفته عالی بودند و الان هم ما در موقعیت بسیار خوب در گروه خودمان قرار داریم. امشب اگر سه امتیاز گرفته بودیم، صعود می کردیم. شاید خیلی هم بد نشد که این مساوی کردیم چون لازم بود یک بار دیگر نتیحه دفاع ضعیف و از دست دادن تمرکز را ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1047

به "توضیح ساوت گیت درباره عدم استفاده از فرصت های تعویض مقابل لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح ساوت گیت درباره عدم استفاده از فرصت های تعویض مقابل لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید