شرح رییس سازمان هواپیمایی درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما

به گزارش مجله حقوق، معاون وزیر راه با تاکید بر این که دولت و سازمان هواپیمایی کشوری هیچ دخالتی در نرخ گذاری بلیت هواپیما ندارند، گفت: از اول آبان 99 ایرلاین ها ملزم به استفاده 50 و 60 درصدی ظرفیت هواپیما هستند.

شرح رییس سازمان هواپیمایی درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما

به گزارش تسنیم؛ تورج دهقانی زنگنه در واکنش به افزایش قیمت بلیت هواپیما از اول آبان ماه سال جاری، اظهار کرد: نه دولت و نه سازمان هواپیمایی کشوری هیچ دخالتی در افزایش قیمت بلیت پرواز های داخلی ندارند.

وی با بیان این که سازمان هواپیمایی به شرکت های هواپیمایی ابلاغ نموده که از اول آبان ماه هواپیما باید با ظرفیت 50 و 60 درصدی پرواز کند، افزود: ایرلاین ها، انجمن شرکت های هواپیمایی دارند و بر اساس بخشنامه 50 و 60 درصدی و همچنین قیمت دلار، برای آن ها نرخ های جدید را معین نموده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید مجدد بر این که دولت و سازمان هواپیمایی کشوری در نرخ گذاری بلیت پرواز ها هیچ دخالتی ندارند، توضیح داد: در زمان حاضر قیمت بلیت تهران-مشهد حدود 600 هزار تومان است که در نرخنامه جدید نیز همین رقم درج شده است.

لازم به ذکر است بر اساس نرخنامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی همزمان با کاهش استفاده از ظرفیت هواپیما، قیمت بلیت پرواز های داخلی 155 درصد افزایش می یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 510

به "شرح رییس سازمان هواپیمایی درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح رییس سازمان هواپیمایی درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید