تمرین 90 دقیقه ای پرسپولیس قبل از بازی تدارکاتی، دیدار سرپرست باشگاه با سرخپوشان

به گزارش مجله حقوق، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه تمرینی 90 دقیقه ای انجام دادند.

تمرین 90 دقیقه ای پرسپولیس قبل از بازی تدارکاتی، دیدار سرپرست باشگاه با سرخپوشان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز پنج شنبه پس از دیدار با رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه، از ساعت 16:15 در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداختند.

تمرین با گرم کردن بدن ها زیر نظر مربی بدنساز آغاز شد. پس از آن، آقا وسط در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت. پاسکاری های کوتاه و ترکیبی و مرور کارهای تاکتیکی و ضربات ایستگاهی در برنامه بود که زیر نظر کادر فنی با جدیت دنبال شد. فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین بود که با نکات لازم از سوی سرمربی و اعضای کادر فنی همراه بود. تمرین امروز 90 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان در خاتمه، بدن ها را سرد و راهی رختکن شدند.

کمال کامیابی نیا در بیشتر بخش های تمرینات گروهی حاضر بود و با انرژی کامل تمرین کرد. مهدی مهدیخانی به دلیل مصدومیت، مثل روزهای گذشته غایب تمرین بود. علی شجاعی هم با کادر پزشکی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

مجید صدری به همراه علی عطایی امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند و پیش از تمرین با اعضای تیم، دیدار و گفت گو کردند. در جریان این دیدار، رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن صحبت و خوش و بش با بازیکنان و اعضای تیم، در خصوص تاخیر در پرداخت مطالبات گفت: در آینده ای نزدیک بخش دیگری از مطالبات، پرداخت خواهد شد. باید از درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و اعضای تیم تقدیر کنم که مثل همیشه مسائل باشگاه را خوب درک می کنید و با صبوری به کار خود ادامه می دهید.

سرپرست باشگاه گفت: همانطور که در جریان مسائل باشگاه هستید، در شرایط کنونی، باشگاه هیچ درآمدی ندارد و اینکه کارگزاری هم وجود ندارد. ما باید تلاش کنیم با این شرایط کار را جلو ببریم و اجازه ندهیم مسائل بر ما غلبه کند. ما باید با قدرت تمام و تمرکز بالا تمرینات و بازی های پیش رو را در نظر بگیریم و برای خوشحالی هواداران و سربلندی پرسپولیس تلاش کنیم تا در بازی با الهلال که در عربستان انجام می شود، با یک شاهکار دیگر و نتیجه ای مطلوب به مرحله بعدی صعود کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه همچنین پس از این دیدار، در جلسه ای کوتاه با یحیی گل محمدی سرمربی و افشین پیروانی مدیر تیم شرکت کرد. تیم فوتبال پرسپولیس فردا جمعه در دومین بازی محبت آمیز خود پیش از سفر به عربستان، به مصاف تیم شهرداری آستارا با هدایت فرشاد پیوس می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1087

به "تمرین 90 دقیقه ای پرسپولیس قبل از بازی تدارکاتی، دیدار سرپرست باشگاه با سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین 90 دقیقه ای پرسپولیس قبل از بازی تدارکاتی، دیدار سرپرست باشگاه با سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید