تاریخ انتشار اسپایدر من مایلز مورالس برای کامپیوتر تعیین شد

به گزارش مجله حقوق، کمپانی سونی به تازگی تاریخ انتشار بازی اسپایدر من: مایلز مورالس را برای رایانه های شخصی معین نموده است.

تاریخ انتشار اسپایدر من مایلز مورالس برای کامپیوتر تعیین شد

این بازی که پس از وقایع بازی اسپایدر من جریان دارد، روایتگر داستان مایلز مورالس نوجوان است که در حال تطبیق پذیری با خانه نو خود است و در عین حال به عنوان یک مرد عنکبوتی نو، راه مربی خود یعنی پیتر پارکر را دنبال می نماید. با این حال با حضور یک نیروی شرور نو، این قهرمان متوجه می گردد که قدرت زیاد، مسئولیت زیادی به همراه دارد و حال برای نجات مردم نیویورک، مایلز باید ردای مرد عنکبوتی را پوشیده و کار خود را آغاز کند. این بازی که به دست اینسامنیاک گیمز ساخته شده، به وسیله شرکت Nixxes Software برای رایانه های شخصی پورت شده است.

مشابه نسخه کامپیوتر بازسازی اسپایدر من که اوایل سال جاری برای این پلتفرم منتشر شد، نسخه مایلز مورالس نیز دارای بهبودها، تنظیمات اختصاصی و پشتیبانی از طیف گسترده ای از سخت افزارها خواهد بود. این بازی دارای گزینه هایی برای قابلیت ری تریسینگ با انواع کیفیت و سایه های نو اضافه شده برای نور بیرونی که به وسیله خورشید و ماه منتشر می گردد، خواهد بود. این ویژگی باعث می گردد تا سایه ها به طور کلی واقعی تر به نظر برسند.

این بازی به طور کامل برای نمایشگرهای فوق عریض بهینه سازی شده است و از نسبت های تصویر 21:9، 32:9 و حتی 48:9 نیز پشتیبانی می نماید. در این میان صحنه های سینمایی بازی تا نسبت تصویر 32:9 را پشتیبانی می نمایند.

بازی از نوترین فناوری های گرافیکی مانند NVIDIA DLSS 3 نیز پشتیبانی می نماید. این فناوری برای پردازنده های گرافیکی سری GeForce RTX 40، چندین ویژگی را با هم ترکیب می نماید تا نرخ فریم شما را به سطوح نوی افزایش دهد. در این میان فناوری های NVIDIA DLSS 2 ،NVIDIA DLAA و NVIDIA Reflex نیز پشتیبانی خواهند شد.

با طیف وسیعی از تنظیمات و ویژگی های گرافیکی، بازیکنان می توانند بازی را به خوبی با سخت افزار خود به نوعی هماهنگ نمایند و برترین بهره را از آن ببرند. دسته دوال سنس نیز پشتیبانی می گردد. البته قابلیت های بازخورد لمسی و ماشه های تطبیق پذیر به وسیله کابل یو اس بی فعال خواهند شد.

بازی اسپایدر من: مایلز مورالس در تاریخ 18 نوامبر (27 آبان) برای رایانه های شخصی با قیمت 49.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. کسانی که بازی را پیش خرید نمایند، می توانند لباس های Into the Spider-Verse و .T.R.A.C.K را در کنار دسترسی زودهنگام به ابزار Gravity Well و سه امتیاز مهارت دریافت نمایند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: PlayStation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1411

به "تاریخ انتشار اسپایدر من مایلز مورالس برای کامپیوتر تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار اسپایدر من مایلز مورالس برای کامپیوتر تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید