آیفون 12 احتمالا به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد

به گزارش مجله حقوق، با توجه به گزارش تحقیقات موسسه USB که با وب سایت MacRumors نیز به اشتراک گذاشته شد، به نظر می رسد حداقل دو مدل از گوشی های آیفون 12 به 6 گیگابایت رم مجهز خواهند شد.

آیفون 12 احتمالا به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد

به گزارش خبرنگاران؛ احتیاج به مقدار رم پایین برای سیستم عامل iOS موردی است که بیشتر کاربران از آن مطلع هستند. اپل در دوره ای که همه شرکت ها از 4 یا 6 گیگابایت رم برای محصولات خود استفاده می کردند، به 1 یا 2 گیگابایت رم بسنده کرد و اکنون که بعضی از شرکت ها نظیر سامسونگ، شیائومی، وان پلاس و … برای پرچم داران خود 12 گیگابایت رم در نظر می گیرند، به 4 گیگابایت رم قانع شد.

البته با همین 4 گیگابایت رم نیز آیفون ها تجربه بی نظیری از کار با یک گوشی هوشمند را برایتان به ارمغان می آورند و اگر در سال آینده نیز همین مقدار رم برای محصولات این شرکت در نظر گرفته گردد، بعید به نظر می رسد مشکل خاصی بوجود بیاید.

اما خب نتایج بعضی از تست ها نشان داده که گوشی های پرچم دار سامسونگ با 8 گیگابایت رم، حداقل در بخش مولتی تسکینگ توانستند آیفون را شکست دهند! همانطور که اشاره شد، آیفون ها به خودی خود سرعت و کیفیت بسیار بالایی دارند و این مقایسه ها صرفا جنبه تبلیغاتی دارد، اما از اهمیت بسیار بالایی در انتخاب کاربران برخوردار است و نمی توان آن را ندید گرفت.

علاوه بر این، حجم برنامه ها و بازی ها نیز روز به روز در حال افزایش است، بنابراین احتیاج به رم بیشتر در این گوشی ها در آینده واقعا حس می گردد. به همین دلیل، پیش بینی می گردد اپل در سال 2020، حداقل دو مدل از پرچم داران خود را که احتمالا آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس هستند، به 6 گیگابایت رم مجهز کند.

منبع: phone arena

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 33

به "آیفون 12 احتمالا به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 احتمالا به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید