74 هزار فوتی براثر ابتلاء به کرونا در انگلیس

به گزارش مجله حقوق، خبرگزاری خبرنگاران- مرکز ملی آمار انگلیس اظهار داشت شمار جان باختگان همه گیری ویروس کرونا در این کشور، از 74 هزار نفر فراتر رفته است.

74 هزار فوتی براثر ابتلاء به کرونا در انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مرکز ملی آمار انگلیس گفت شمار جان باختگان همه گیری ویروس کرونا در این کشور، از 74 هزار نفر فراتر رفته است.انگلیس با 74 هزار فوتی براثر ابتلاء به کرونا

مرکز ملی آمار انگلیس در تازه ترین گزارش خود گفت تا به امروز 74 هزار و 529 گواهی فوت مربوط به ویروس کرونا در این کشور صادر شده است.

دولت انگلیس فقط افرادی را جان باخته از کرونا محسوب می نماید که 28 روز پس از ابتلا و مثبت شدن آزمایش کرونا جان خود را از دست داده باشند. به همین علت شماری از کارشناسان معتقدند شمار واقعی جان باختگان از کرونا در این کشور بسیار بیش تر از امار اعلامی دولت است.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، تا روز سه شنبه 59 هزار و 51 نفر در این کشور، قربانی ویروس کرونا شده اند.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس همچنین، تا به امروز ابتلای قطعی یک میلیون و 643 هزار و 86 نفر در انگلیس به این ویروس تایید شده است.

دولت انگلیس بار ها به پنهان کاری درباره ارائه شمار واقعی جان باختگان از کرونا در این کشور متهم شده و گفته شده است شماری از جان باختگان از کرونا در خارج از بیمارستان ها از جمله در خانه های سالمندان، محل های نگهداری معلولان یا منازل به حساب نمی آیند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 624

به "74 هزار فوتی براثر ابتلاء به کرونا در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "74 هزار فوتی براثر ابتلاء به کرونا در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید